    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przesiadanie sie z cyfr na analogi
    Date: Sun, 9 May 2010 14:33:48 +0200

    On 2010-05-06 16:53:11 +0200, "b...@n...pl" <b...@n...pl> said:

    > Dd komputera możesz wstać w każdej chwili. Z ciemni nie w każdym
    > momencie możesz wyjść. I jeszcze jedna rzecz, jak spartolisz wywołanie
    > negatywu to możesz tylko powspominać jakie fajne foty zrobiłeś. Jak
    > spartolisz wywołanie RAW-a, to możesz zacząć od początku.
    > W ciemni przy zabawie kolorem masz więcej roboty, musisz jeszcze dbać o
    > temperaturę odczynników. Większość osób ma ciemnie rozkładane, a nie na
    > stałe, więc ustawienie powiększalnika, kuwet, suszarki i chemii trochę
    > trwa. Komputer wystarczy włączyć.
    > Dodatkowo możesz wysłać zdjęcia mailem do cioci w Australii i sobie
> [...]

    Dzisiaj poprawiałem lab.
    Dostał pliki mojego syna. Zdjęcia na konkurs szkolny. Termin oddania jutro.
    Tak się złożyło, że odbitki, które miał odebrać w ubiegły wtorek, były
    gotowe na piątek. Mało tego, była to kicha nie do przyjęcia. Reklamacja
    odpada, bo już za późno, lab internetowy.
    Dobrze, że zdjęcia były na cz-b kliszy i że mam ciemnię.
    Pięknie wysuszone baryty są gotowe.

    Oczywiście można mieć dobrą drukarkę, ale to były zdjęcia 30x40 więc
    już cena sprzętu spora. O dziwo sporo wyższa od powiększalnika i całej
    otoczki.

    To wszystko nie jest takie jednostronne. Wszystko ma swoje zady i walety.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam