  • Data: 2010-05-05 22:26:39
    Temat: Re: Przesiadanie sie z cyfr na analogi
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W środa, 5 maja 2010 22:18, JD wyraził następujacą opinię:
    > On 5 Maj, 21:22, Dariusz Zygmunt

    > Fajnie, ale wcześniej powiedziałeś, że ich nie ma (opoznien),
    > a dla niektórych gatunków reporterki _one_ są nieakceptowalne.

    Jak możesz przeczytać, nie napisałem "robienia zdjęć" czy "zrobienia
    reportażu" a już na pewno nie "nakręcenie filmu" tylko "zrobienie zdjęcia".
    Tego jednego dokładnie w tym momencie w którym to zdjęcie chcę zrobić, nie
    po _bliżejnieokreślonejczasamiprzedłużającejsięwnieskoń
    czoność_ "chwili",
    tylko _już_

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt