    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przerwana taśma
    Date: Thu, 30 Jun 2011 11:03:49 +0200

    Powitanko,

    > Czy można gdzieś dostać tasiemkę taką jak na fotografii (ale w całości)?

    Wpisz w wyszukiwarke to co masz na tasiemce: a1545-699a, zwykle w
    magazynach nie maja, ale jak sie ladnie poprosi, to nawet polskie firmy
    moga sprowadzic. Podobnie jak wpiszesz: czesci do kamer sony.

    > A może macie jakiś pomysł
    > na to, jak to połączyć ze sobą?

    Tak jak Artur pisal, do cienszych zyl uzyj drutu nawojowego, a najlepiej
    jednego z drutow rozplecionej linki, do grubszych kilku drucikow,
    starannie oczysc sciezki, lutuj najkrocej jak sie da, nie poprawiaj
    lutow jesli tylko drucik sie trzyma. Na lutownicy musisz miec krople
    cyny, dotykasz sciezki z nalozonym drucikiem i juz. Wszelkie pasty
    niewskazane.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa