  • Data: 2011-07-04 08:37:01
    Temat: Re: Przerwana taśma
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 30, 11:03 am, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:
    > Powitanko,

    > Wpisz w wyszukiwarke to co masz na tasiemce: a1545-699a, zwykle w
    > magazynach nie maja, ale jak sie ladnie poprosi, to nawet polskie firmy
    > moga sprowadzic. Podobnie jak wpiszesz: czesci do kamer sony.

    > Tak jak Artur pisal, do cienszych zyl uzyj drutu nawojowego, a najlepiej
    > jednego z drutow rozplecionej linki, do grubszych kilku drucikow,
    > starannie oczysc sciezki, lutuj najkrocej jak sie da, nie poprawiaj
    > lutow jesli tylko drucik sie trzyma. Na lutownicy musisz miec krople
    > cyny, dotykasz sciezki z nalozonym drucikiem i juz. Wszelkie pasty
> [...]
    Ja bym lutowal drucikiem od samego konektora az do styku.
    Skrobanie do miedzi w takiej tasmie nigdy mi nie wychodzilo.
    Ale takie lutowanie to dosyc mocne wyzwanie. Wiem cos o tym. Jak bylem
    maly to zrobilem cos takiego:
    http://ptoki.za.pl/pl_thrower4.html
    Uprzedzam: Działa poprawnie juz chyba 6 rok...