    From: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeróbka i rejestracja Vana -> osobowy
    Date: Mon, 30 Jan 2012 09:26:55 +0100

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6f19f142-4451-4ef6-8f48-67eb5fc73a0c@l16g2000vb
    l.googlegroups.com...
    Witam
    Chce przerobil seicento Van na zwykła osobówkę. Jak to wygląda na ten
    rok bo wszystkie posty są stare.
    Z tego co wiem to:
    -wymontowanie kratki i zamontowanie pasów i tylnej kanapy i papier na
    to z zakladu z odpowiednimi uprawnieniami - 100-300zł
    -przegląd techniczny - standardowo 99zł czy mniej?
    -Wydział komunikacji i wykreslenie vana z dowodu i zmiana w karcie
    pojazdu ? Tutaj nie wiem jakie koszty?
    Jesli co mnie umknęło prosze napisać.

    Tak jak piszesz, wszystko sie zgadza.
    Kosztow tez nie pamietam, dowod dostaniesz nowy, musisz zabrac tablice ze
    soba bo beda naklejki zmieniac

    Pozdro!