    From: Les <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przepala zdjecia w JPG
    Date: Wed, 27 May 2009 13:20:22 -0700 (PDT)

    > Zrobiłem reset do fabrycznych i to samo. Zrobiłem teraz jescze parę zdjęć i
    > w zasadzie to wydaje się ze po prostu w JPG ekspozycja jest na około + 2/3
    > do 1 na + w stosunku do RAW. Dziwne.

    Witam,
    nie rozumiem Twojego ździwienia. Aparat zrobił. jak najlepiej potrafi.
    A, że nie potrafi zarejestrować czegoś poza rozpiętością matrycy, to
    pretensja może być tylko do fotografa, że nie potrafi ustawić aparatu
    żeby robił poprawne fotki (w tym przypadku niebo jest niważne i można
    go "poświęcić" na rzecz dziecka.

    Jedyna rada - KUPIĆ KOMPAKT - który ma więcej programów - tak ze 24 co
    najmniej.

    Pozdrawiam
    Les