  • 71. Data: 2014-05-07 10:49:19
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Trybun wydumał(a) w news:5369d5d9$0$2243$65785112@news.neostrada.pl :

    > Przestań już chłopie fantazjować. I wmawiać komuś że czarne jest białe,
    > albo to że jankeskie wojsko na naszym terytorium to coś dla Polski i
    > Polaków dobrego.

    Biedny człowieku. Masz tutaj napisane co trzeba zrobić aby zarejestrowac
    numer
    http://www.orange.pl/kid,4001125932,id,4000441835,ti
    tle,Rejestracja-w-ofercie-na-karte,article.html
    bez tego (z tego co wiem) nie przeniesiesz numeru. Ponieważ cały czas nie
    zrozumiałeś najbardziej istotnej kwestii, że aby zidentyfikować do kogo
    nalezy karta/numer, trzeba udokumentować (trudne slowo) KONKRETNĄ OSOBĘ
    FIZYCZNĄ, czyli z imienia i nazwiska/pesel. Nadal nie wiesz dlaczego sa
    takie procedury? To proste. Tylko osoba posiadająca te dane (zarejestrowane)
    moze być włascicielem numeru a nie osoba, która ZNA PIN/PUK/HASLO, czyli
    kazdy kto wejdzie w posiadanie tych danych. Dlaczego tak? Ano dlatego ze
    podpisując umowę przeniesienia numeru, trzeba zlozyć (trudne slowo) PODPIS
    pod swoimi danymi, zeby nie bylo później watpliwości że ktos kogoś
    "wyrczył". Najbardziej ciekawe w tym wszystkim jest to, że kompletnie nie
    zaznajomiłes się z regulaminem Orange, nie dowiadywałes się u operatora i
    bzdurzysz na grupie dyskusyjej zupełnie bez sensu :)
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 72. Data: 2014-05-07 11:09:53
    Temat: Re: Przenoszenie numeru [OT]
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Trybun wydumał(a) w news:5369d5e0$0$2243$65785112@news.neostrada.pl :

    > Pod jakim nickiem to robił?

    Błądzicie jak we mgle. Conajmniej od 10 lat i ciągle pod tym samym nickiem
    ale co się dziwić osobom, które maja internet i nie umieją z niego
    korzystać? Co mnie jednak zastanawia to fakt, że najczęsciej ktos kto
    "brzydzi" sie bluzganiem, dorabia ideologię tylko po to aby zatuszować swoją
    ubogość w logicznym mysleniu i braki z zakresu inteligencji :) Trudno mi
    dalej coś opisywać bo nie jesteście "targetem" który mógłby przyswoić
    większy zakres pojmowania co widać nawet w tym wątku :)

    Przypomnę tylko, że w przypadku braków argumentow, robi sie wycieczki
    interpersonalne ale robia to osoby o bardzo niskiej samoocenie, próbując ją
    sobie "podbudować" :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 73. Data: 2014-05-07 14:49:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 07 May 2014 08:43:21 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Nie karty kredytowej i banku, a karty do telefonu, funkcjonującej na
    > zasadzie przedpłaty.W banku zasady anonimowości raczej nie są
    > praktykowane.

    i znowu nie masz pojęcia o czym piszesz.
    <http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplac
    one-pre-paid/karty-z-
    doladowaniem/karta-prepaid-z-doladowaniem.html>
    "Karta z doładowaniem Premium to rodzaj elektronicznej portmonetki. Karta
    jest na okaziciela, zatem przy jej nabyciu nie ma konieczności
    podpisywania umowy z bankiem. Może być wielokrotnie doładowywana do
    wysokości jej limitu. "

    jeszcze jakieś rewelacje?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 74. Data: 2014-05-07 15:15:58
    Od: W <w...@w...pl>

    masti wystukał, co następuje:

> [...]
    > jest na okaziciela, zatem przy jej nabyciu nie ma konieczności
    > podpisywania umowy z bankiem. Może być wielokrotnie doładowywana do

    Z jednej strony tak - nie masz na takiej karcie danych, z drugiej - żeby
    mieć taką kartę musisz podpisać z bankiem i tak umowę i bank twoje dane ma
    ;-)

    (inna sprawa, na allegro można takie karty zamówić i wtedy odpada
    konieczność podpisywania umowy...)

  • 75. Data: 2014-05-07 15:17:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 07 May 2014 13:15:58 +0000 osobnik zwany W napisał:

> [...]
    >
    > Z jednej strony tak - nie masz na takiej karcie danych, z drugiej - żeby
    > mieć taką kartę musisz podpisać z bankiem i tak umowę i bank twoje dane

    nie. nie musisz.

  • 76. Data: 2014-05-07 17:39:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5369d644$0$2243$6...@n...neostrada.pl

    > To do swojego konta bankowego nie trzeba już znać hasła?

    Krok po kroku można obejść wszystkie przeszkody.
    Jedną z tych przeszkód są hasła słane za pomocą SMS.

    > Jasne że trzymam.

    Ja nie trzymam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 77. Data: 2014-05-07 17:57:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5369d609$0$2243$6...@n...neostrada.pl

    > No nie wiem....

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lk1243$glk$...@n...news.atman.pl

    > No właśnie -- 'mam kartę', ale tylko do czasu zgubienia
    > tejże karty. Jak z Włócznią Wielkiej Władzy -- ten nią
    > włada, kto w ręku [prawym lub lewym] trzyma ową włócznię.
    > Jak opowiadaniu o Księciu i żebraku -- ten jest aktualnie
    > księciem, kto jest ładnie ubrany. :)

    Włócznią Wielkiej Władzy

    Już wiesz?

    -=-

    Uznałem błędnie, że po zgubieniu plastyku
    trudnu wykazać swoje prawa do numeru telefonu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 78. Data: 2014-05-07 22:38:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

> [...]
    > (trudne slowo) PODPIS pod swoimi danymi, zeby nie bylo później watpliwości

    No ale ... kto miał kogoś wyręczyć jak karta nie była zarejestrowana ?

  • 79. Data: 2014-05-07 23:10:07
    Od: W <w...@w...pl>

    masti wystukał, co następuje:

    > nie. nie musisz.

    /achievement unlock: tendencyjne cięcie cytatów/

  • 80. Data: 2014-05-08 00:03:12
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "John Kołalsky" wydumał(a) w wiadomości ID news:lke6iu$os7$1@mx1.internetia.pl
    [...]
    Tylko osoba posiadająca te dane
    > No ale ... kto miał kogoś wyręczyć jak karta nie była zarejestrowana ?

    No właśnie, o tym piszę od początku :) Jakoś nie "zatrybiłeś" to przypomnę. Uwaga
    cytat:

    "Się zawsze dziwię, ze ludziki nie rejestrują karty. W przypadku zagubienia
    lub kradzieży. Koniec jazdy :)"

    koniec cytatu.

    Każdy ma prawo nie zarejestrować karty i nie jest to wymagane. Często po czasie
    numer, który zaczyna być "ważnym" numerem, nabiera wartości z różnych powodów i
    może być łakomym kąskiem dla kogoś czy jak wspomniałem, zwykła złośliwość (różne
    scenariusze). Często też, ludzie zwyczajnie gubią telefony a później "zgrzytanie"
    zębami i próby odzyskania numeru, gdzie nie zawsze jest to łatwe. Całość załatwia
    rejestracja. Jeśli ktoś myśli, że jest to próba "zdobywania danych" czy
    inwigilacja to powinien w pierwszej kolejności odwiedzić jakiegoś psychiatrę lub
    conajmniej psychologa. Dodatkowo usługodawca, też chce mieć "narzędzie" w postaci
    danych osobowych, bo niezarejestrowany numer może służyć do popełniania
    przestępstw np: stalking i kompilacja skradzionego numeru+dokonanie przestępstwa.
    Numer zarejestrowany możesz zablokować w chwilę i możliwość wykorzystania go
    ograniczasz do minimum. Skoro są osoby, które to wykorzystują, to jak? Chcesz je
    wspierać? Jeszcze co do inwigilacji... Inwigilacja polega na zupełnie innych
    metodach... ale nie o tym jest ten wątek :)
    --
    Michael________