    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przenoszenie numeru.
    Date: Wed, 7 May 2014 10:49:19 +0200

    Trybun wydumał(a) w news:5369d5d9$0$2243$65785112@news.neostrada.pl :

    > Przestań już chłopie fantazjować. I wmawiać komuś że czarne jest białe,
    > albo to że jankeskie wojsko na naszym terytorium to coś dla Polski i
    > Polaków dobrego.

    Biedny człowieku. Masz tutaj napisane co trzeba zrobić aby zarejestrowac
    numer
    http://www.orange.pl/kid,4001125932,id,4000441835,ti
    tle,Rejestracja-w-ofercie-na-karte,article.html
    bez tego (z tego co wiem) nie przeniesiesz numeru. Ponieważ cały czas nie
    zrozumiałeś najbardziej istotnej kwestii, że aby zidentyfikować do kogo
    nalezy karta/numer, trzeba udokumentować (trudne slowo) KONKRETNĄ OSOBĘ
    FIZYCZNĄ, czyli z imienia i nazwiska/pesel. Nadal nie wiesz dlaczego sa
    takie procedury? To proste. Tylko osoba posiadająca te dane (zarejestrowane)
    moze być włascicielem numeru a nie osoba, która ZNA PIN/PUK/HASLO, czyli
    kazdy kto wejdzie w posiadanie tych danych. Dlaczego tak? Ano dlatego ze
    podpisując umowę przeniesienia numeru, trzeba zlozyć (trudne slowo) PODPIS
    pod swoimi danymi, zeby nie bylo później watpliwości że ktos kogoś
    "wyrczył". Najbardziej ciekawe w tym wszystkim jest to, że kompletnie nie
    zaznajomiłes się z regulaminem Orange, nie dowiadywałes się u operatora i
    bzdurzysz na grupie dyskusyjej zupełnie bez sensu :)
    --
    Michael________(TM)