  • 61. Data: 2014-05-06 14:01:24
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    gawfron wydumał(a) w news:lkaidb$adv$1@node1.news.atman.pl :
    > Dwa razy przenosiłem nr prepaid, i nigdy nigdzie się nie fatygowałem
    > fizycznie. Wszystko zdalnie plus poczta.

    Z sieci Orange do innej?

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 62. Data: 2014-05-06 17:34:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-04 00:16, MichaelData(R) pisze:
    > To raczej Ty abstra-hujesz :) Masz np. WYPASIONY numer 543 345 543 i go
    > nie zarejestrowałeś. Dzwoni do Ciebie biliard ludzi dziennie i masz
    > niezły zysk z rozmów/zleceń itp.

    Wyobrażasz sobie poważną praworządną ;-) osobę z wypasionym numerem
    prowadzącą biznes albo dla której ten numer jest ważny i nie mającą
    abonamentu czy przynajmniej nie ukrywającą swoich danych?
    Ciemne interesy albo małolaty ale nie poważni myślący ludzie.

    Jakaś abstrakcja i dorabianie ideologii.

  • 63. Data: 2014-05-06 18:07:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 06 May 2014 17:34:54 +0200, z napisał(a):

> [...]
    > abonamentu czy przynajmniej nie ukrywającą swoich danych?
    > Ciemne interesy albo małolaty ale nie poważni myślący ludzie.

    A czego byś się spodziewał od człowieka, który przez dwa lata rzucał z
    kumplami bluzgami po wszystkich grupach newsowych mając z tego ubaw po
    pachy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 64. Data: 2014-05-07 08:42:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-06 13:52, gawfron pisze:
    > Dwa razy przenosiłem nr prepaid, i nigdy nigdzie się nie fatygowałem
    > fizycznie. Wszystko zdalnie plus poczta.

    Mógłbyś podać szczegóły tych operacji?

  • 65. Data: 2014-05-07 08:42:47
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > go nie zarejestrowałeś. Dzwoni do Ciebie biliard ludzi dziennie i masz
    > niezły zysk z rozmów/zleceń itp. Gubisz/kradną, ktoś rejestruje go na
    > SIEBIE i tylko on ma dozgonne prawo do tego numeru. Naprawdę, dobry
    > prawnik i jest jakas szansa na wygraną ale zwykłe zaniedbanie z Twojej
    > strony, może generować stratę lub spore koszty. Przenosiny to w
    > zasadzie inny temat a ja od samego poczatku odnosze się do rejestracji
    > numeru tylko dlatego, że on np. ZAWSZE bedzie zarejestrowany na mnie i
    > bedzie należał tylko do mnie a nie do kogoś innego z jakiekokolwiek

    Przestań już chłopie fantazjować. I wmawiać komuś że czarne jest białe,
    albo to że jankeskie wojsko na naszym terytorium to coś dla Polski i
    Polaków dobrego.

  • 66. Data: 2014-05-07 08:42:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-06 18:07, Waldek Godel pisze:

    > A czego byś się spodziewał od człowieka, który przez dwa lata rzucał z
    > kumplami bluzgami po wszystkich grupach newsowych mając z tego ubaw po
    > pachy?

    Pod jakim nickiem to robił?

  • 67. Data: 2014-05-07 08:43:21
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-03 15:47, masti pisze:

    > idę do banku i mówię, że jestem włascicielem twojej karty kredytowej.
    > Dlaczego miałby mi nie uwierzyć?

    Nie karty kredytowej i banku, a karty do telefonu, funkcjonującej na
    zasadzie przedpłaty.W banku zasady anonimowości raczej nie są praktykowane.

  • 68. Data: 2014-05-07 08:43:35
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5364ef81$0$2362$6...@n...neostrada.pl

    > Niewiele tracisz -- nie wiedząc. :)
    >
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" lk1243$glk$...@n...news.atman.pl

    No nie wiem....

  • 69. Data: 2014-05-07 08:44:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5364ef75$0$2362$6...@n...neostrada.pl

    > Tak -- na dany numer przybywają SMS służące do transakcji bankowych.

    To do swojego konta bankowego nie trzeba już znać hasła? A poza tym co
    do tego operatorowi jak klient chce przenosić numery? Czy operator w
    razie jakiejś elektronicznej kradzieży bierze odpowiedzialność za nią?

    > Nie drwij :)

    Złodziej czy znalazca raczej nie wejdzie w posiadanie całej karty..

    > Trzymasz takie coś? Chyba tylko w wypadku Aero2.

    Jasne że trzymam.

  • 70. Data: 2014-05-07 08:44:49
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5364efa4$0$2362$6...@n...neostrada.pl

    > I co w tym złego? ;) Zauważ, że to dla Twego bezpieczeństwa.
    > Dodatkowo należy wprowadzić obowiązek powiadamiania policji
    > o utracie takiej karty. ;) Powiedzmy w ciągu kwadransa. ;)
    >
    > Albo inaczej -- w razie popełnienia przestępstwa z użyciem
    > tej karty -- odpowiadasz za współudział. ;)
    >
    > Porządek musi być!
    >
    > A ilu ludzi można zatrudnić do śledzenia tych kart!
    > Bezrobocie można zwalczać! ;)

    Wiem, wszyscy chcą mojego dobra, a ja tylko próbuję (werbalnie) nie dać
    sobie go odbierać.