  • 51. Data: 2014-05-04 22:23:15
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: masti <g...@t...hell>

    kartę też musisz pokazać.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2014-05-05 10:35:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 4 May 2014 14:05:16 +0200, MichaelData(R) napisał(a):

    > Błądzisz synu :)
    > Podstawą do przeniesienia numeru jest rejestracja karty SIM, która zawiera
    > (rejestracja), dane scisle wskazujące na _konkretną_ osobę fizyczną (i
    > tutaj masz ciagle problem z tym pojęciem). Wszelakie KODY/WZWODY tego nie

    Jak zarejstrowana, to znaczy, że może mieć również hasło do konta?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 53. Data: 2014-05-05 10:57:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 09:35:09 +0100 osobnik zwany Waldek Godel
    napisał:

    > Jak zarejstrowana, to znaczy, że może mieć również hasło do konta?

    pewnie zależy od sieci ale mam hasła do konta niezarejestrowanej karty

  • 54. Data: 2014-05-05 20:57:31
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Waldek Godel wydumał(a) w news:13nzdg28dohbe.dlg@lepper.institute.com :
    > Jak zarejstrowana, to znaczy, że może mieć również hasło do konta?

    Coś "niewyraźnie" napisałem? Spróbuj czytać p o w o l i :). Skąd Ci się
    nagle wzięło jakieś konto i hasło? Nie jest to potrzebne do rejestracji
    karty ale jest opcja ze możesz sobie konto założyć nawet bez rejestracji.
    Natomiast to o czym "rozmawiamy" (czyli rejestracja karty/numeru)jest
    zupełnie czymś innym niż jakieś konto i hasło :)

    N I E W I E D Z I A Ł E Ś? :D

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 55. Data: 2014-05-05 21:50:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 5 May 2014 20:57:31 +0200, MichaelData(R) napisał(a):

> [...]
    > Natomiast to o czym "rozmawiamy" (czyli rejestracja karty/numeru)jest
    > zupełnie czymś innym niż jakieś konto i hasło :)

    Powiedziałeś, że rejestracja jest podstawą. Czyli jest zarejestrowany. A
    może też próbujesz lawirować?
    Więc skoro jest zarejestrowany, można też ustalić hasło abonenckie
    potrzebne do zmian na koncie. W tym odblokowania przeniesienia numeru.
    Proste, prawda?

  • 56. Data: 2014-05-05 22:17:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 20:50:05 +0100 osobnik zwany Waldek Godel
    napisał:

> [...]
    > Więc skoro jest zarejestrowany, można też ustalić hasło abonenckie
    > potrzebne do zmian na koncie. W tym odblokowania przeniesienia numeru.

    tak trudno pojąć, że są to dwie różne rejestracje. i jedna jest dla
    twojej wygody a druga wymagana prawnie do przeniesienia numeru.

  • 57. Data: 2014-05-06 00:08:08
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Waldek Godel" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Powiedziałeś, że rejestracja jest podstawą.

    Tak, jest podstawą do przeniesienia numeru.

    > Czyli jest zarejestrowany.

    Że co? Skoro nikt go nigdy nie przenosił i nie rejestrował to jak ma być
    zarejestrowany? To w końcu trzeba uczynić...Szerloku :>

    >A może też próbujesz lawirować?

    A może jesteś "blondynką"? :)

    > Więc skoro jest zarejestrowany, można też ustalić hasło abonenckie
    > potrzebne do zmian na koncie.

    Jakich zmian?

    > W tym odblokowania przeniesienia numeru.

    Skąd sobie "wyczarowałeś" możliwość dla prepaida
    (niezarejestrowanego/zarejestrowanego) w opcji "odblokowania przeniesienia
    numeru" na koncie www ?

    > Proste, prawda?

    Proste ale cały czas bardzo trudne dla Ciebie :)

    Generalnie masz już komplet informacji gdzie główna (najważniejsza) została
    zawarta w pierwszej odpowiedzi "mastiego". Pozostaje Ci przestudiować cały wątek
    aby to ogarnąć, chyba że wolisz być nadal "blondynką" to pytaj dalej ale na
    miłośc boską, przestań wymyślać niestworzone rzeczy :D

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 58. Data: 2014-05-06 00:37:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 6 May 2014 00:08:08 +0200, MichaelData(R) napisał(a):

> [...]
    > aby to ogarnąć, chyba że wolisz być nadal "blondynką" to pytaj dalej ale na
    > miłośc boską, przestań wymyślać niestworzone rzeczy :D

    to takie typowe - przezwiska jak brakuje argumentów. Szkoda.

  • 59. Data: 2014-05-06 00:45:34
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    > to takie typowe - przezwiska jak brakuje argumentów. Szkoda.

    Nie ogarniasz. To typowe. Mam ci napisać jesze raz? Zrób sobie kopię całości i
    czytaj do woli. Może wpadniesz na "genialny" pomysł, że nikt Ciebie w maliny nie
    ciągnie, jedynie to że....no nie ogarniasz tematu. Jasne?

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 60. Data: 2014-05-06 13:52:12
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2014-05-04 14:05, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    >
    > Błądzisz synu :)
    > Podstawą do przeniesienia numeru jest rejestracja karty SIM, która
    > zawiera (rejestracja), dane scisle wskazujące na _konkretną_ osobę
    > fizyczną (i tutaj masz ciagle problem z tym pojęciem). Wszelakie
    > KODY/WZWODY tego nie zapewniają, bo mozna je "zdobyć" w taki czy inny
    > sposób i "włascielem" numeru może być każdy, kto takie KODY przedstawi.
    > Zdobycie "tozsamosci", którą definiuje nd DO (dowód osobisty)+ FIZYCZNA
    > wizyta u operatora oraz własnoręczny PODPIS w najmniejszym stopniu
    > wykluczają pomyłkę/zmyłkę/sryłkę. Teraz w końcu pojąłeś?
    Dwa razy przenosiłem nr prepaid, i nigdy nigdzie się nie fatygowałem
    fizycznie. Wszystko zdalnie plus poczta.