  • 101. Data: 2011-02-26 20:19:55
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > WM potrafi ? A nie dopiero po zainstalowaniu ActiveSync ?

    AS to zupełnie inny tryb komunikacji. W takiej np. Omni z WM 6.1 są dostępne
    oba tryby.

    JoteR

  • 102. Data: 2011-02-26 21:45:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 21:07:30 +0100, J.F. napisał(a):

    > WM potrafi ? A nie dopiero po zainstalowaniu ActiveSync ?
    >
    > Android chyba tez w ograniczonym zakresie - powod techniczny jest.

    Nie wiem czy w ograniczonym - mam u siebie pełny dostęp do karty.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 103. Data: 2011-02-26 21:46:45
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 18:59:52 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie, nie może. Zgodnie z DMCA może zrobić sobie jailbreak, a simlocka nie
    > zdejmie, bo się nie da. Po prostu się nie da.

    Może i tak.

    > Jedyną możliwością zdjęcia simlocka z obecnych wersji iPhone 4 jest
    > oficjalne zdjęcie simlocka przez operatora. Każdego dowolnego operatora,
    > poza AT&T, bo ten nie zdejmuje simlocków wcale. Bo tak.
    > Wiec jego cudowny, niepowtarzalny, jedyny i cały z peweksu iPhone 4 w cenie
    > "$199inicwięcej" jest na dzień dzisiejszy zasimlockowany po wsze czasy.
    > Po wsze czasy do znalezienia sposobu na unlock, który być może nastapi, być
    > może nie.

    Nie jestem na bierząco, ale mam wrażenie że czytałem o jakimś unlocku.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 104. Data: 2011-02-26 22:16:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 22:46:45 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Nie jestem na bierząco, ale mam wrażenie że czytałem o jakimś unlocku.

    3G, 3GS i pierwszych wersji 4
    Przy czym 3GS też nie do końca, bo tam jak ktoś nie zapisał SHSH i
    uaktualnił, to też się nie da, poza rzeźbą z radiem z iPada, które ma też
    wady.
    Natomiast iP4 jak ktoś kupił z iOS 4.0 i jeszcze nie uaktualnił, to ma
    szansę. Kupione z czymkolwiek nowszym - dupa zbita. Ekscentryczny iPod.
    I czekać na obietnice przesuwające się z miesiąca na miesiąc jak obiecanki
    cacanki wydania Automapy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 105. Data: 2011-02-28 07:04:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    > Przy czym tylko skończony idiota myśli, że $199 plus dwa lata kontraktu =
    > $199.

    Ależ jest! Przecież mówiłem o sobie, osobie która miała już kontrakt
    z innym telefonem. Nic się nie zmieniło poza dodaniem danych 3G
    za 15 dolców miesięcznie.

    > Jeżeli masz więc zamiar obrażać czytelników grupy opowiadając bajki, że w
    > amerykańskim Apple Store iPhone 4 kosztuje $199 i nic więcej, to sobie
    > daruj, idź sobie dokądś, załóż sobie klub poszkodowanych przez pmtg
    > razem z Kamińskim/Strybyszewskim i Zaciekiem albo cokolwiek innego.

    Nie ciekawi Cię, nie czytaj zamiast wymuszać na mnie co mam pisać.

  • 106. Data: 2011-02-28 07:04:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > To grupa w hierarchii pl. Chcesz dyskutować o sytuacji i cenach w USA, to
    > może powinieneś poszukać innej grupy?

    Nie, nie chcę *dyskutować* o cenach w USA.
    Stwierdziłem fakty a z faktami nie ma sensu dyskutować.

  • 107. Data: 2011-02-28 07:05:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://www.att.com
    http://www.verizon.com

  • 108. Data: 2011-02-28 07:09:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie jest już takie oczywiste, kiedy nie mam w pobliżu swojego komputera, a
    > mam swoją płytę.

    Będziesz miał podobny dylemat gdy nie będziesz miał w pobliżu
    swojego telefonu - pewnie też będziesz narzekał, że nikt nie
    wymyślił aby iTunes mogło przesłać muzykę do telefonu w innym miescie.

    > Tak, na szczęście krótko. Szybko wpadłem na to, że są prostsze i lepsze
    > metody wgrywania muzyki na urządzenia przenośne.

    No cóż, dla niektórych proste rzeczy są trudne i szukają prostszych :-)

    > Nie potrzebuję iTunes do tego. Jesteś to w stanie zrozumieć i
    > zaakceptować?

    Nie krytykuj zatem własności iTunes skoro nie jesteś w stanie
    zrozumieć i zaakceptować co ten program robi i jak to robi.

    > Zupełnie mi to niepotrzebne.

    Nikt Cię do niczego nie zmusza.

    > Po co? NIE UŻYWAM i nie zamierzam używać iTunes. Urządzenia których używam
    > NIE WYMAGAJĄ takich protez do wgrywania muzyki.

    Super. I am very happy for you... :-)

    > Nie synchronizuję muzyki, tylko ją wgrywam menedżerem plików.

    To takie staroświeckie :-)

    > jesteś w stanie to zrozumieć?

    To co mówisz to żadna wiedza tajemna - jest to wręcz oczywiste.
    Nie rozumiesz do czego służy iTunes stąd nie potrafisz docenić
    tego programu i używasz jakichś protez.

  • 109. Data: 2011-02-28 07:11:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Owszem, nie. Dla normalnego człowieka NIE jest oczywiste, że
    > komputer ma iTunes.
    > Komputery nie mają iTunes, dokąd się nie zainstaluje. Chamstwem jest
    > oczekiwać, że ktoś od kogo chcę zgrać jedną piosenkę mp3 ma iTunes albo
    > - o zgrozo - będzie je dla mnie instalował.

    Widzę, że komentarz o IQ kanarka dotyczy również Ciebie.

    > A co będzie miał zrobić mój kolega, zagorzały fan Linuxa, który również ma
    > pokaźny zbiór ciekawej muzyki?

    Za dużo niewiadomych w tym pytaniu... Musisz być taki wieloznaczny? :-)

  • 110. Data: 2011-02-28 07:12:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale dla zaspokojenia tych nienormalnych uzytkownikow dobrze by bylo
    > zeby dalo sie np wyjac karte i zapisac na nia pliki w jakims
    > popularnym formacie, np mp3.

    To jest mentalność z 1980... "Mam dyskietkę, sobie wyjmuję i wkładam."
    Dziś mamy 2011, dyskietek nie potrzebujemy wyjmować, urządzenia
    mamy spięte w sieci. Unowocześnij się! :-)