  • 261. Data: 2011-03-01 17:48:55
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 17:20:06 +0100, Andrzej Libiszewski wrote:

    >Jaki w tym problem?

    Tylko taki ze zarzucamy iphonowi ze musi korzystac z itunes,
    a inne telefony tez wymagaja jakis programow :-)

    >Nie chce mi się, może innym razem :)

    jeden maly telnet na port 650, na dobra sprawe mozna z samego telefonu
    :-)

    J.

  • 262. Data: 2011-03-01 17:53:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 18:48:55 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tylko taki ze zarzucamy iphonowi ze musi korzystac z itunes,
    > a inne telefony tez wymagaja jakis programow :-)

    Ale to inna sprawa trochę, bo SfiFTP jest przenoszony razem z telefonem i
    nie trzeba się nagle zastanawiać, skąd by go tu wziąć :)

    Podobnie zresztą Dropboxa trzeba najpierw zainstalować :)

    > jeden maly telnet na port 650, na dobra sprawe mozna z samego telefonu
    > :-)

    Może jakoś przy okazji :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 263. Data: 2011-03-01 18:02:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 09:44:11 -0600, Pszemol wrote:

    >Mówimy o okresie 2 letnim. Jestem prawie pewny że nie będzie
    >problemu z zapełnieniem tej pamięci. A potem przyjdzie czas na
    >nowy telefon.

    Bo sepisz na Applestore :-P Przecietny utwor ze 4MB, to bedzie jakies
    4000 $ do zapelnienia pamieci?

    Mnie sie przestaly miescic audiobooki z muzyka i jest klopot :-)

    >Sugerujesz może że pamięć równoległa, wlutowana w płytkę
    >będzie wolniejsza od karty pamięci microSD? Ze złączem szeregowym?
    >Ciekawe...

    Jak kiedys bedziesz chcial chocby 1GB przeslac to zobaczysz co
    szybsze.
    Zreszta co tu dyskutowac - mialy dyski interfejs rownolegly ?
    Mialy, ale teraz maja szybszy :-)

    >Ale czemu ten czas byłby istotny w jakiś sposób?
    >Wstrzymujesz oddech na czas transferu i boisz się że się udusisz? :-))

    Ale termin wyjazdu sie zbliza a tu ledwo 25% przeslalo przez noc.

    >Cała zawartość iPhone jest w moim iTunes. Ciekawe co Ci z karty SD
    >wyciąganej na wypadek gdy ją razem z telefonem zgubisz. Ja sobie
    >zawartość iPhone odtworzę z iTunes, a Ty?

    Z HD, CD i DVD.

    J.

  • 264. Data: 2011-03-01 22:23:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Nie zrozumie, niezależnie czy przetłumaczysz czy nie...

    Co to jest? Wy w przedszkolu jesteście?

  • 265. Data: 2011-03-01 22:28:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jaka sieć poza Verizonem ma lepszy zasięg?

    Mówiliśmy o alternatywach do (podobno nielubianej) AT&T.
    I właśnie Verizon jest tą alternatywą o większym zasięgu.
    Jaki ma więc sens Twoje pytanie o alternatywę inną niż Verizon?
    Generalnie rzecz biorąc wszystkie sieci pracujące w technologii
    CDMA powinny mieć lepszy zasięg wokół anteny - o ile dobrze
    pamiętam, a nie chce mi się sprawdzać, komórka CDMA ma
    średnicę 8 mil a komórka GSM tylko 5 mil.

  • 266. Data: 2011-03-01 22:33:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A dopuszczasz w ogóle możliwość, że niechęć do przywiązywania
    > się do sieci może nie mieć aspektu finansowego?

    Właśnie o tym mówię.

    > Krótko mówiąc, nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem.

    Ty się pogubiłeś w którym podwątku piszesz.

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_modem - masz, może zrozumiesz.
    >
    > Nawet jeśli przyjąć, że miałeś na myśli część radiową każdego telefonu, to
    > obawiam się, że to nie jest jedyna różnica. Sposób identyfikacji abonenta
    > co za tym idzie konstrukcja telefonu też jest inna.

    Obawiaj się... To oczywiste (dla mnie) że pytanie o różnice w telefonach
    miało w domyśle POMINĄĆ OCZYWISTE RÓŻNICE wynikające z pracy
    w różnych systemach i skupienie się na rzeczach niezwiązanych z tym
    w jakiej technologii pracuje telefon. Np. różnicach takich jak właśnie brak
    lub posiadanie tunera FM, czy inny podświetlacz LCD czy też lepsza
    bateria lub inna gdzieś wtyczka. No ale Ty wolisz koncentrować się na
    rzeczach które dla inteligentnych ludzi są oczywiste i bezdyskusyjne...

    > Prosisz się, żłobie, o PLONKa. Ale się jeszcze wstrzymam, bo póki co,
    > patrząc na ciebie, mam niezłą komedię zupełnie za darmo.

    Po prostu znajdujesz upust dla swoich kompleksów i nie chcesz
    sobie tego kurka zakręcić dobrowolnie... :-)

  • 267. Data: 2011-03-01 22:34:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message

    > Ty naprawdę jesteś taki tępy?

    Tomuś, wracaj na swoją piaskownicę...

  • 268. Data: 2011-03-01 22:35:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Kontakty to się backupuje w chmurze, a nie na dysk. Chociaż jak ktoś lubi,
    > to może i na dysk jako VCF. Ba, w ten sposób się da przenieść konkakty
    > między różnymi typami telefonów, słyszałeś o takich sztuczkach?

    No właśnie o to pytałem czy masz na tej karcie pamięci również
    książkę adresową czy tylko "media files", czyli muzykę i obrazki.

  • 269. Data: 2011-03-01 22:37:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Nie on nie słyszał,

    Poczuwasz się do roli adwokata?

    > Apple nie zakłada takiej procedury bo przerasta to
    > możliwości umysłowe statystycznego klienta o lata świetlne.

    Nie zdziwiłbym się gdyby Ciebie przerastała.
    Natomiast kłamiesz na temat Apple.

    > Dlatego też pracownicy Apple store oprócz wciskania Mobile Me i Apple Care
    > mają też obowiązek zaproponowania przeniesienia kontaktów ze starego
    > telefonu.
    > Tak samo pracownicy operatorów w sieciach europejskich.

    Operatorzy we wszystkich sieciach oferują taką usługę.
    Czemu mieliby nie ułatwić przełączenia się na ich sieć nowemu klientowi?

  • 270. Data: 2011-03-01 22:40:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bo sepisz na Applestore :-P Przecietny utwor ze 4MB, to bedzie jakies
    > 4000 $ do zapelnienia pamieci?

    :-) no właśnie.

    > Mnie sie przestaly miescic audiobooki z muzyka i jest klopot :-)

    No ale ile masz pamięci?

    > Jak kiedys bedziesz chcial chocby 1GB przeslac to zobaczysz co
    > szybsze.
    > Zreszta co tu dyskutowac - mialy dyski interfejs rownolegly ?
    > Mialy, ale teraz maja szybszy :-)

    A karty SD mają wciąż transfer rzędu 6 mega na sekundę.

    > Ale termin wyjazdu sie zbliza a tu ledwo 25% przeslalo przez noc.

    Jeśli jesteś limitowany szybkością złącza USB, nie sądze abyś na
    przepchanie 4GB (25% z 16GB) potrzebował całej nocy.

    > Z HD, CD i DVD.

    I jak robisz backup? Bo ja używając iTunes nie muszę codziennie
    kopiować wszystkiego. Synchronizacja przesyła tylko to co się zmieniło.