  • 201. Data: 2011-03-01 08:39:18
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Musisz mnie z kimś mylić, bo ja się nie krzywię na cokolwiek
    > nieamerykańskiego.
    > Jest wręcz przeciwnie - to Ty się skrzywiłeś na dzwięk amerykańskiego...
    > Nawet przedrzeźniasz wykręcając ze wstrętem "hamerykańskiego".
    > Skąd te kompleksy?

    Tak co jakiś czas czytam w twoich wypowiedziach o tych kompleksach.
    Normalnie bym chyba nie czytał.

  • 202. Data: 2011-03-01 08:41:44
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-01 08:17, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Zgadnij, gdzie wskazuje twoje IP?

    Zaraz będzie udowadniał, że w iPhone'ach numer IP o niczym nie świadczy :-P

  • 203. Data: 2011-03-01 08:55:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-01 09:41, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Zaraz będzie udowadniał, że w iPhone'ach numer IP o niczym nie świadczy :-P

    Myślisz, że udało mu się zainstalować Windows Live Mail i Hamstera na
    iPhone? To byłoby coś ;)

  • 204. Data: 2011-03-01 09:59:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale po co tak liczyć? Po co kupować bez zobowiązań?
    > Jaki sens ma telefon bez planu/kontraktu z operatorem?
    > Lubisz mieć bezużyteczną cegłę?
    > A skoro i tak będziesz płacił operatorowi co miesiąc za rozmowy
    > czy przesyłanie danych, to czemu nie wziąć przy tym iPhone?

    Te Stany to jednak ...

  • 205. Data: 2011-03-01 10:02:46
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Trzeba być niezłym dusigroszem aby co parę miesięcy przeskakiwać
    > z operatora na operatora... Ile zł miesięcznie spowodowałoby abyś
    > się przesiadł? 10zł taniej już przeskoczyłbyś?

    Ale my nie mamy takiego problemu. To Ty go masz.

  • 206. Data: 2011-03-01 10:02:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 09:32:43 +0100, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>
    >No nie, wystarczy standardowy interfejs. Ostatnio bezprzewodowe wykorzystuje
    >się.

    Standardowy w wersji MS Windows ?
    To sie nie ma co dziwic ze chwali iTunes.

    J.

  • 207. Data: 2011-03-01 10:04:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 20:35:51 -0600, Pszemol wrote:

    >Trzeba być niezłym dusigroszem aby co parę miesięcy przeskakiwać
    >z operatora na operatora... Ile zł miesięcznie spowodowałoby abyś
    >się przesiadł? 10zł taniej już przeskoczyłbyś?

    W imie, k*, zasad - czasem moze byc nawet drozej, wazna satysfakcja
    :-)

    J.

  • 208. Data: 2011-03-01 10:16:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Standardowy w wersji MS Windows ?

    WiFi Ci nie pasuje ?

    > To sie nie ma co dziwic ze chwali iTunes.

    Ehe

  • 209. Data: 2011-03-01 10:48:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 11:16:41 +0100, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >WiFi Ci nie pasuje ?

    BT mi nie pasuje.

    A WiFi to tylko polowa sukcesu, co dalej - serwer MS/windows Network,
    serwer FTP ?

    J.

  • 210. Data: 2011-03-01 10:53:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-01 11:48, J.F. pisze:

    > BT mi nie pasuje.

    Nikt cię przecież nie zmusza do korzystania z BT :)

    > A WiFi to tylko polowa sukcesu, co dalej - serwer MS/windows Network,
    > serwer FTP ?

    Jest jedno i drugie, jeśli potrzebujesz.