  • 211. Data: 2011-03-01 10:58:36
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 11:53:01 +0100, Andrzej Libiszewski wrote:
    >Nikt cię przecież nie zmusza do korzystania z BT :)

    Ale oprogramowanie BT w standardzie Windows to jest porazka :-)
    Trzeba cos lepszego

    >Jest jedno i drugie, jeśli potrzebujesz.

    Standardowo w telefonach dostepne ?

    J.

  • 212. Data: 2011-03-01 11:04:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-01 11:58, J.F. pisze:

    > Ale oprogramowanie BT w standardzie Windows to jest porazka :-)
    > Trzeba cos lepszego

    Sterownik Widcomm działa dobrze.

    > Standardowo w telefonach dostepne ?

    Przez Android Market :) FTP standardowo mam tylko przez BT, co nie jest
    złym pomysłem.

  • 213. Data: 2011-03-01 11:10:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 20:35:51 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Ci ludzie liczą każdy grosz - to ich takie hobby...

    Cóż... nie każdy jest stworzony, żeby zarabiać dziesiątki tysięcy dolarów
    na azbeście.

    > Trzeba być niezłym dusigroszem aby co parę miesięcy przeskakiwać
    > z operatora na operatora... Ile zł miesięcznie spowodowałoby abyś
    > się przesiadł? 10zł taniej już przeskoczyłbyś?

    A w czym masz problem? to tylko wykonanie jednego, czasem dwóch telefonów.
    "Oszczędzają bogaci i nam się opłaci"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 214. Data: 2011-03-01 11:14:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 08:25:23 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Wystarczy, że nie lubią się wiązać z operatorem. Nawet ty powinieneś to
    > zrozumieć, chyba że AT&T jest tak idealne, że nawet nie dopuszczasz, że
    > gdzieś może być lepiej.

    to się nazywa eufemizm :-)
    AT&T to najbardziej znienawidzona sieć w USA

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 215. Data: 2011-03-01 11:15:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-01 12:14, Waldek Godel pisze:

    > to się nazywa eufemizm :-)

    Owszem ;)

    > AT&T to najbardziej znienawidzona sieć w USA

    Ale Pszemol w widoczny sposób jest w niej zakochany :)

  • 216. Data: 2011-03-01 11:24:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 12:15:55 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Ale Pszemol w widoczny sposób jest w niej zakochany :)

    No przeciez dali mu jego wymarzonego iPhone za jedyne $199..
    Ma teraz taki sam high-end sprzęt jak wszystkie gwiazdy telewizyjne...
    wróć, to się teraz nazywa celebryci. To jakby nieba dotknął.
    A jakość rozmów? No z kim on będzie rozmawiał? Inny Polak na jackowie to
    wróg śmiertelny, z tambylcami trzeba - no kto to widział - po angielsku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 217. Data: 2011-03-01 11:59:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 12:04:00 +0100, Andrzej Libiszewski wrote:
    >Sterownik Widcomm działa dobrze.

    Owszem, ale mozna go jakos zdobyc ? Czy trzeba kupic interfejs z CD,
    albo liczyc ze na naszym notebooku producent sie zlituje i dolaczy?

    lepsze takie niz nic, ale BT wolny :-(

    I jak on to robi - przez tcp/ip po BT ?

    J.

  • 218. Data: 2011-03-01 12:33:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 11:14:20 +0000, Waldek Godel wrote:

    >to się nazywa eufemizm :-)
    >AT&T to najbardziej znienawidzona sieć w USA

    To czemu ma tylu klientow ? :-)

    J.

  • 219. Data: 2011-03-01 12:37:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-01 12:59, J.F. pisze:

    > Owszem, ale mozna go jakos zdobyc ? Czy trzeba kupic interfejs z CD,
    > albo liczyc ze na naszym notebooku producent sie zlituje i dolaczy?

    Można go pobrać ze strony, jedynym warunkiem jest posiadanie BT
    produkowanego przez Broadcomm :)

    > lepsze takie niz nic, ale BT wolny :-(

    Dużych ilości danych i tak się nim nie przesyła, a do mniejszych 200kB/s
    wystarczy - tyle wyciągał u mnie.

    > I jak on to robi - przez tcp/ip po BT ?

    OBEX FTP chyba, ale sprowadza się to do włączenia FTP przez BT w
    telefonie, sparowania go z komputerem, a potem widać telefon jako
    urządzenie w Mój Komputer :)

  • 220. Data: 2011-03-01 12:38:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 13:33:28 +0100, J.F. napisał(a):

    > To czemu ma tylu klientow ? :-)

    a to ma jakieś przełożenie? To w takim razie TPSA musi być po prostu
    uwielbiana przez klientów, prawda?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł