  • Data: 2011-03-05 13:14:42
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:ujjum6dm1975furf3d596arspanoh6ggd6@4ax.com...

    > W tym, ze najwyrazniej jest to trudne :-)

    Trudne-łatwe to pojęcia bardzo względne...
    To co dla mnie, czy dla Ciebie, pracującego z komputerami
    na co dzień jest łatwe może być dla kogoś kto komputery widzi
    od przypadku do przypadku bardzo trudne...

    Jak sprzedajesz popularny produkt to masz cały wachlarz klientów
    o różnym stopniu wtajemniczenia w sztukę "gadżetologii"...
    Mnie nie dziwi że to oferują i działa to według mnie na plus a nie
    na minus. Jak widać są ludzie którzy chcą udupić Apple za byle
    co, nawet za to, że oferuje klientowi jakąś darmową usługę...
    Ale tak to już jest - negatywnie nastawione osoby zawsze znajdą
    negatywną interpretację nawet do najbardziej pozytywnych faktów.
    Optymista powie szklanka w połowie pełna, pesymista powie, że
    szklanka w połowie pusta, nie?

    Wracając do ksiażki adresowej - iPhone w połączeniu z iTunes
    potrafi skorzystać w pełni z książki adresowej MS Windows.
    A więc jeśli Twój stary telefon miał kabelek USB i byłeś w stanie
    sczytać książkę adresową do komputera (ja to zrobiłem z użyciem
    software Motorola Phone Tools dla mojego Razra oraz Samsung
    PC Studio dla telefonu mojej lepszej połówki) to iTunes nie będzie
    miał najmniejszych problemów z załadowaniem windowsianej
    książki adresowej do iPhone. Ja jednak rozumiem że to co dla
    mnie łatwe może stanowić dla kogoś problem i nie wyśmiewam
    się że Apple coś oferuje to znaczy że to musi być trudne - nie jest.
    Są ludzie dla których odnalezienie SIMa w telefonie i jego poprawne
    założenie jest trudne i widziałem człowieka który sobie o mało co
    nie złamał blaszki-sprężynki mocującej SIMa w USB-modemie
    gdybym mu w porę nie zabrał z ręki tego modemu i nie pomógł.
    Ludzie są różni i nie warto mierzyć wszystkich swoją miarką :-)