  • Data: 2011-03-01 04:02:32
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:1w8cda69r3f2a$.87u3t0psnlu1$.dlg@40tude.net...

    > Kiedy właśnie prezentujesz język reklamy. Chciaż może ci tak
    > wyprali mózg, że twoja opinia i reklama się niczym nie różnią.

    A może Tobie tak wyprano mózg, że nie umiesz się szczerze
    cieszyć z niczego i jak Ci nikt nie zapłaci to z własnej woli
    umiesz tylko krytykować i narzekać? Pochwały to dla Ciebie
    tylko płatna reklama, no nie? Czemuś taki malkontent?

    > Którą wziąłem w tagi, żeby się nikt nie pomylił.

    Moja własna reklama mnie oszołomiła?? Coś się popultałeś...

    > Dopóki nie łupnie o podłogę i twoje piękne szkło nie zacznie wyglądać tak:
    > http://carltonzone.com/blog/uploaded/images/iphone-4
    -cracked.JPG

    To wygląda jak całkiem niezły Photoshop.

    > Znaczy niewiele widziałeś z Androida.

    W porównaniu z iPhonem, faktycznie niewiele.

    > Znowu serwujesz reklamowy bełkot.

    Udowodnij, że umiesz coś więcej niż tylko krytykować...
    Napisz mi proszę co Ci się w iPhone podoba.
    Potrafisz wskazać choć jedną zaletę tego telefonu?