  • Data: 2011-03-01 14:25:08
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 22:41:14 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nie rozumiem tej wygody, ale ok...

    tak, zauważylismy już dobitnie, że wielu rzeczy nie rozumiesz.

    > Bo kolega nie może Ci go wysłać e-mailem... ale ok... słucham dalej.

    A skąd wiesz, że może? U was na Jackowie jest już obowiązkowe posiadanie
    telefonów z klientem e-mail i wykupioną transmisją danych?
    Oczywiście transmisją danych unlimited, bo przecież jako kulturalny
    człowiek nie będziesz oczekiwał od kogoś, że wyświadczając ci grzeczność i
    dzieląc sie swoją fotką czy empetrójką, będzie jeszcze za to płacił?

    > Jasne, i napewno łamią zabezpieczenia aby dostać storage mode :-)
    > Nie po to aby używać iPhone poza AT&T... :-)))

    O.. widzę, że wręcz ociekasz wiedzą o swoim telefonie.. w sumie, czego ja
    się spodziewałem. Tak, jednym z powodów jailbreaka jest instalacja usb
    storage, instalacja rozszerzeń UI takich jak np. Mobile Notifier (wbrew
    twoim bredzeniom o idealności systemu, ludzie wręcz zabijają się żeby
    ulepszyć ten rzekomy ideał. Zapytanie "mobile notifier" w google daje trzy
    tysiące stron. A program wypłynął na szeroką wodę zaledwie przedwczoraj)
    I tylko dlatego, ponieważ jailbreak iPhone 4 daje możliwość ingerencji w
    system, natomiast NIE daje mozliwości zdjęcia simlocka

    > Jeśli ktoś jest dla Ciebie idiotą bo nie uważa tego za wadę iPhone
    > i widzi setki jego zalet w porównaniu z innymi telefonami, to niech
    > tak będzie... nikt Ci nie zabroni tak myśleć :-) Dla mnie idiotą jest
    > ten, kogo powstrzymuje przed posiadaniem fajnego TELEFONU fakt
    > braku obecności usb storage mode, bo to rzadko potrzebna opcja.

    tak, ci co pozwalają się ograniczać będa jeszcze o to walczyć.
    Nie trzeba mieć bardzo wysokiej inteligencji, żeby wiedziec, że instalacja
    oprogramowania "ważącego" 100 megabajtów tylko po to żeby przegrać
    trzymegabajtową empetrójkę z telefonu na telefon jest debilizmem.
    Zwłaszcza, że wszystkie telefony na świecie tego nie wymagają. Wszystkie,
    oprócz jednego.
    Jakiś ty biedny jest... wszyscy dookoła to oszołomy, tylko ty jeden, ostoja
    zdrowego rozsądku, herald Apple i słońce Jackowa...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka