  • Data: 2011-03-01 13:42:16
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:1asl144bot8ra.135jk2xu5xco1.dlg@40tude.net...

    > Wystarczy, że nie lubią się wiązać z operatorem.

    Mają tzw. "commitment problem".

    > Nawet ty powinieneś to zrozumieć, chyba że AT&T jest
    > tak idealne, że nawet nie dopuszczasz, że gdzieś może być lepiej.

    Rynek jest tak zbalansowany, że oferty poszczególnych operatorów
    są w gruncie rzeczy takie same. Różnice są groszowe. Ktoś, kto goni
    te groszowe różnice i przełącza się tu i tam bo gdzieś jest o 2zł taniej
    traci dla mnie czas. Jest przykładem dusigrosza któremu życie
    przecieka przez palce.

    > Przekracza twoje pojęcie to, że ktoś może jeździć po Europie czy świecie i
    > nie mieć ochoty przez parę miesięcy w roku na stawki roamingowe?
    > Musi być coś w tej Ameryce, że powoduje zidiocenie.

    Co innego simlock, tu się zgadzam że jest to trefne, a co innego
    zmieniać operatora głównego, w domu. Mówimy o używaniu
    zdrapki w domu. Rozumiem jak robi to bezrobotny na budżecie.
    Nastolatek w szkole. Ale jak robi to ktoś dorosły z normalną
    pracą to jest to chore.

    > Napisałeś "poza modemem" a to nie to samo :P

    Nie rozumiesz może co to modem komórkowy?

    Masz IQ kanarka.