  • Data: 2011-03-01 03:51:53
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:uo8om6hq38huja3bbldctnfcrfl7rpjcdp@4ax.com...

    > No ale z umowa to jak odroznic ile kosztuje umowa a ile telefon ?
    > I jak dyskutowac o cenach ? :-)

    A po co to odróżniać? Ty następny dusigrosz jesteś, jak Waldek?
    Patrzysz na ofertę telefonu jaki Ci się podoba i widzisz czy Cię
    stać czy nie. Kupiłbyś telefon który Ci się nie podoba bo kosztuje
    10zł mniej od tego co Ci się podoba? Chyba nie... więc po co takie
    precyzyjne co do grosza wyliczenia?

    > No ale dobrze, nie jestem gadatliwy, nie przegaduje 100 minut,
    > to mam w Erze do wyboru:
    > -abonament za 15 zl bez telefonu .. a telefon sobie kupie jaki chce
    > -30zl*24 + 2100 za iphona 4 16G
    > -i sporo innych opcji, moge zaplacic za telefon 600zl, ale potem co
    > miesiac 140.

    100 minut to na tydzień? Albo Ty mieszkasz na bezludnej wyspie?

    > Z internetem to jeszcze inaczej wychodzi, tylko ze jest mi potrzebny w
    > telefonie raz na kwartal.

    Tak mówią osoby, które nigdy wcześniej nie miały internetu w telefonie...
    Ja też tak mówiłem parę lat temu. A teraz co? Chcę pogodę sprawdzić
    w ośrodku narciarskim - biorę iPhone do reki i za 2 sekundy już ją znam,
    bo ikonę programu pogody mam na głównym ekranie... Chcę zerknąć
    na program kin czy sprawdzić kiedy premiera filmu którego zajawka
    właśnie poszła w TV - chwytam iPhone i za ...12 sekund :) już wiem.
    Chcę się dowiedzieć kto śpiewa piosenkę która właśnie leci w tle,
    chwytam za iPhone, klikam na programie Szazam i za kilka sekund mam
    nazwę zespołu, albumu, i piosenki - mogę ściągnąć i odsłuchać próbkę
    utworu i kupić go sobie za dolara w iTunes... Chodzę po sklepie, widzę
    że nie mają mojego rozmiaru buta narciarskiego - chwytam iPhone,
    odpalam program Red Laser barcode scanner i używając mojej lokacji
    widzę gdzie mają te same buty w okolicy w innym sklepie i za ile...
    Słucham w aucie audycji radiowej, dojechałem do domu, musze
    wyjść z auta ale nie chcę stracić wątku - odpalam program do słuchania
    radia przez streaming internetowy i słucham reszty audycji wychodząc
    z auta i idąc do domu, przez internet. Słyszę "beep", zerkam na ekran
    i widzę że ktoś skomentował zdjęcie na moim website... Albo czekając
    w kolejce po kawkę wystukam szybką odpowiedź szefowi na e-mail,
    jedną ręką, bez otwierania laptopa... Internetu w telefonie używam
    teraz codziennie, kilka(naście) razy dziennie... A jeszcze rok temu jak
    Ty myślałem że internet w telefonie przyda mi się parę razy w roku.
    Telefon przejął teraz większość drobnych rzeczy jakie sprawdzałem
    wcześniej w komputerze, takich jak właśnie rozkład jazdy, kin, czy
    pogodę. I do tego nie trzeba żadnych gigabajtów na miesiąc - mam
    zużyte, właśnie sprawdziłem, 2 gigabajty odkąd kupiłem telefon
    jakoś w sierpniu 2010. Ale jak ktoś ściąga non-stop filmy i muzykę
    bez wifi w domu to pewnie musi wziąć więcej tych danych na miesiąc.

    > Bo to zly telefon jest i nie warto przeplacac :-P

    No... zły jest, bo do muzyki musisz iTunes użyć i tunera FM nie ma...
    .. a dziś internetowy live streaming mają pewnie wszystkie szanujące
    się stacje radiowe FM. Wiem, to trudne dla kogoś kto wychował
    się na dyskietkach 5.25" / 360kb przełączyć się na XXI wiek, ale
    naprawdę ktoś dziś jeszcze potrzebuje w telefonie tuner FM?
    To niech ten ktoś zerknie tu, wyszukane na szybko w sieci:
    "European radio stations streaming live on the internet"
    http://www.listenlive.eu/poland.html do wyboru do koloru, od
    RMF-FM przez Radio Maryja aż do Polskie Radio Program I.

    > No dobra, sa i takie pozycje w cenniku, ze faktycznie - wysoki
    > abonament i wszyskie telefony po zlotowce. To sie wrecz nie oplaca
    > brac czegos "gorszego".

    :-)) Otóż to.

    > Patrz wyzej - polski rynek juz mnie przyzwyczail ze jak sie ma duzy
    > abonament, to sie naleza dodatkowe bonusy. Np ajfon za zlotowke.
    > A w tej ameryce to widac jakos dziwnie - placi czlowiek co miesiac
    > powiedzmy 200$ a oni mu nawet glupiego telefonu z pocalowaniem
    > w reke nie dadza :-P

    Wy się w Polsce koncentrujecie za dużo na groszowych bonusach...
    Życie Wam ucieka przez palce na liczeniu tych grosików... :-)

    > No i znow zalezy w ktora rubryke cennika spogladac.
    > Ale powiedzmy HTC HD2 700zl, iphone 1500zl.
    > Warto doplacic zeby miec iphona ? I co ja z tego bede mial ?

    Znowu z Ciebie centusiowatość wyłazi... Czemu przeliczasz wszystko
    na złotówki? Taki straszny materialista jesteś? Wejdź do sklepu, weź
    do reki HTC HD2, poużywaj trochę, wyczuj jak Ci pasuje do ręki,
    jak zrobiłbyś codzienne rzeczy na nim. Potem weź do ręki iPhone
    i zrób to samo. Porównaj czytelność ekranu LCD, jego jasność,
    rozdzielczość... I w ogóle poużywaj tego urządzenia trochę...
    Podejdź do wyboru trochę bardziej emocjonalnie, mniej wyrachowanie :)
    Zrozumiesz czemu ludzie wybierają iPhone - nie są to bynajmniej
    reklamy w TV - ten telefon po prostu jest wart swojej ceny. Miodzik.

    > Moze poprawili, ale dawniej nie mozna bylo.

    Poprawili. Możesz wyłączyć wifi, możesz wyłączyć komórkowe dane...
    Jedno i drugie osobno, niezależnie. Wifi zawsze ma pierwszeństwo
    gdy dostępne i włączone są oba, to oszczędza pasmo operatorowi
    i oszczędza limity Tobie.

    > Choc raz iTunes potrzebne :-)

    Co Cię tak to iTunes boli??? Nawet pod Linuksem go odpalisz pod WINE:
    http://www.ehow.com/how_5197743_download-itunes-linu
    x-ubuntu.html

    > Moze jednak mam troche inny poglad na uzywanie smartfona.

    Może dlatego, że nigdy go nie miałeś? :-)

    > A zebys wiedzial ze mnie to wk*. Jeszcze troche i sie nie da windowsa
    > zainstalowac bez kabelka. W 99% nie stanowi problemu, ale zostaje ten
    > 1% - a przeciez nie ma takiej potrzeby, tylko niechlujstwo
    > programistow.

    No ale fakt pozostaje faktem, że komputer jako taki ma mniejsze
    znaczenie niż sam fakt bycia w sieci. Komputer, przynajmniej dla mnie,
    jest już w dużym stopniu łącznikiem z siecią, terminalem do internetu
    a w małym stopniu maszyną używaną dla siebie samej... Nawet gry
    bez dostępu do innych graczy przez internet przestają być ciekawe.
    Komputera dla samego lokalnego przetwarzania (kompilacja, projekty)
    używam już tylko w biurze, w pracy. Komowy komputer to właściwie
    terminal internetowy w coraz większej części zastępowany telefonem
    (iPhonem).