  • 71. Data: 2010-05-27 12:35:12
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Tomek pisze:
    > Autor tego tekstu nie ma pojęciu o statystyce. Stąd wysnuwa błędne wnioski.

    A do czegóżto potrzebna jest jakaś zaawansowana wiedza statystyczna?
    Mamy gołe liczby. W 2007 roku spadło znacząco bezpieczeństwo i to jest
    fakt bezdyskusyjny.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 72. Data: 2010-05-27 12:43:02
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    jerzu pisze:
    > Nic. Od dwóch lat pokazujecie ten sam wykres. Zero inwencji.

    Przecież dane za lata ubiegłe nie zmieniły się w ostatnim czasie, prawda?

  • 73. Data: 2010-05-27 12:46:37
    Temat: Re: "bezcenne" życie
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Cóż - ludzie są głupi niestety. Powszechne prawo głosu to jednak nie
    > jest dobry pomysł...

    W pełni się zgadzam. Najskuteczniejszą (potencjalnie) formą rządów
    mogłaby być dyktatura, czy jak ktoś woli monarchia absolutna.

  • 74. Data: 2010-05-27 12:46:47
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    jerzu pisze:

    > Nie tylko Ty.

    musiałoby mu sie odmienić w kwestii świateł......

  • 75. Data: 2010-05-27 12:51:17
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-26 19:11, Michal Lukasik pisze:

    > Bez jaj. [???]
    > http://www.youtube.com/watch?v=bGcTsG6zxZs

    Co się dziwisz, poziom argumentacji jednoznacznie wskazuje z kim
    rozmawiasz:)

    A.

  • 76. Data: 2010-05-27 12:56:34
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 27 maj (czwartek), gdy o godzinie 8:30 *Andrzej Lawa* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > dź sobie słuchać radia co ma ryja - sądząc po prezentowanej
    > inteligencji to i tak twoja ulubiona stacja - i nie truj tutaj.
    >
    > Zadzwonisz sobie do ojca dyrektora, on cię po główne pogłaszcze -
    > będziesz hepi.

    a ty dalej kultywujesz "przyjaźń" polsko-rosyjską...?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-05-27 12:55:47

  • 77. Data: 2010-05-27 12:59:45
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na ?wiatłach
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-27 09:10, nemo pisze:

    > O, widzę że wiejski filozof teraz pogodę będzie obwiniał, bo jak nie ma się do
    > czego przyczepić, to pogoda jest winna. A co w tym 2007 było dziwnego z pogodą
    > i to przez cały rok?

    Neelix, po cholerę co chwilę zmieniasz nicka? No dobra liczba
    zwolenników z jednego wzrosła o 100% to dwóch, coś jeszcze?

    A.

  • 78. Data: 2010-05-27 13:06:39
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Arek (G) <a...@b...pl> napisał(a):

    > Neelix, po cholerę co chwilę zmieniasz nicka? No dobra liczba
    > zwolenników z jednego wzrosła o 100% to dwóch, coś jeszcze?
    >
    > A.

    To jak będzie z tą pogodą? Dowiemy się co z nią było nie tak przez cały rok 2007?

  • 79. Data: 2010-05-27 13:13:27
    Temat: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-27 03:47, J.F. pisze:

    > A mozesz uzasadnic glebiej niz tylko swoim autorytetem ? :-)

    Można by przyjąć, że światła nie mają większego wpływu na wymuszanie
    pierwszeństwa na skrzyżowaniu, wjechaniu w drzewo, tudzież inne wypadki
    w nocy. Gdyby przyjąć powyższe za sensowne to nie ma większego sensu
    analizowanie sumy wszystkich wypadków pod kątem jednego czynnika jakim
    są światła. Taka analiza ma na celu tylko i wyłącznie bronienie z góry
    założonej tezy.

    Jeżeli chcemy już analizować wpływ świateł, to analizujmy te dane, na
    które światła mogą mieć wpływ, czyli wypadki za dnia w miesiącach
    letnich i najlepiej w trasie. I jeżeli te by nie spadły to jest jakiś
    argument, w przeciwnym wypadku takie wypociny można sobie w buty włożyć.

    I druga sprawa, podpieranie się przypadkiem Austrii jest zupełnie bez
    sensu. Tam jest zupełnie inna kultura jazdy to raz, a dwa na
    autostradzie raczej ciężko zaliczyć czołówkę.

    A.

  • 80. Data: 2010-05-27 13:16:30
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-26 18:39, Lew2 pisze:

    > Kolega z pracy miałe 2 tygodnie temu zdarzenie:
    >
    > 1) Jechał rowerem z górki po drodze krajowej ok. 40 km/h.
    > 2) Wyprzedził go samochód A.
    > 3) Z przeciwka jechał inny samochód B który zaraz po przejeździe
    > samochodu A skręcał w lewo.
    > 4) Kolega z impetem uderzył w prawe drzwi samochodu B. Trochę krwi,
    > otarcie naskórka, ale nic poważnego.
    >
    > Samochody A i B podświetlone. Rower nie podświetlony i nie zauważony
    > (zresztą kto by sie z nim liczył).

    Przypuszczam, że w tej sytuacji, niezależnie czy mają światła czy nie
    mają, tak by to się zakończyło. Rowerzysta był zasłaniany przez samochód
    A i tyle. Zupełnie o niczym to nie świadczy.

    A.