  • 61. Data: 2010-05-27 08:30:39
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    nemo pisze:

    > Ale ty jesteś ograniczony, szkoda słów na takiego tłuka.

    Nelix, spierdalaj... Po prostu spierdalaj.

    Idź sobie słuchać radia co ma ryja - sądząc po prezentowanej
    inteligencji to i tak twoja ulubiona stacja - i nie truj tutaj.

    Zadzwonisz sobie do ojca dyrektora, on cię po główne pogłaszcze -
    będziesz hepi.

  • 62. Data: 2010-05-27 08:42:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 08:28:30 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > Te, rodzina radia maryja... A weź dotknij żarówki halogenowej...
    > Włączonej przez dłuższy oczywiście.
    > Nawet zimą.

    Po jego postach widać że chyba dotykał - i to czymś bardziej wrażliwym niż
    palec...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 63. Data: 2010-05-27 08:45:18
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na ?wiatłach
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 18:59:26 +0000 (UTC), nemo napisał(a):
    > Icek <i...@d...pl> napisał(a):
    > 1. W 2007 nie pojawił żaden inny czynnik, który mógłby zakłócić trend
    > malejący, chyba że taki znasz, to się pochwal.

    Jak to dobrze że mieszkamy w strefie klimatycznej, która zapewnia identyczną
    pogodę każdego roku a nadejście wiosny czy jesieni da się przewidzieć z
    dokładnością co do godziny.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 64. Data: 2010-05-27 09:07:17
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > ROTFL

    Nie było takiego czynnika.

  • 65. Data: 2010-05-27 09:10:01
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > Jak to dobrze że mieszkamy w strefie klimatycznej, która zapewnia identyczną
    > pogodę każdego roku a nadejście wiosny czy jesieni da się przewidzieć z
    > dokładnością co do godziny.

    O, widzę że wiejski filozof teraz pogodę będzie obwiniał, bo jak nie ma się do
    czego przyczepić, to pogoda jest winna. A co w tym 2007 było dziwnego z pogodą
    i to przez cały rok?

  • 66. Data: 2010-05-27 09:14:06
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Kilku mało rozgarniętych posłów z PiS wpadło na pomysł zaskarżenia do
    > Trybunału Konstytucyjnego ustawy nakazującej jazdę 'na światłach' przez cały ro
    > k.
    > Pomysł oczywiście znalazł poparcie wśród pewnych, wyjątkowo oszczędnych grup
    > zawodowych (czytaj: taksówkarze) i społecznych (czytaj: emeryci). Zdaniem
    > MotoFreaka jest to populizm w najczystszej formie.
    >
    > Więcej na: http://www.motofreak.eu/2010/04/oswieceni.html

    A zdaniem Czesia z Pcimia Dolnego Ziemia jest płaska. Nie ośmieszaj się, ale
    ta strona, do której link podałeś to właśnie taki pan Czesio.

  • 67. Data: 2010-05-27 09:16:48
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na &#65533;iatłach
    Od: " nemo" <n...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tylko od kogo ?
    >
    > Nie negujac wnioskow z artykulu - nie bardzo widze kto mialby tym
    > platfusom zaplacic. Philips Poland ? Tungsram Hungary ?

    2 miliardy rocznie to według ciebie mała kasa? Spokojnie wystarczyło dla kilku
    członków tzw. "koalicji na rzecz świateł", w skład której wchodziły m.in.
    Bosch, Hella, BP, Total i inne firmy nie mające nic wspólnego z bezpieczeństwem.

    > P.S. Ktos ma dane o ile wzroslo "spozycie" zarowek w kraju ?
    >
    > J.

    60%

  • 68. Data: 2010-05-27 09:55:03
    Temat: "bezcenne" życie
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Niestety u nas "życie jest bezcenne" a przynajmniej tak się mówi myśląc i
    robiąc co innego.
    http://www.wprost.pl/ar/136530/Milion-w-Polaku/
    W USA na przykład też się tego nie mówi zbyt głośno (ale się jednak mówi),
    że życie 1 obywatela to 6 mln USD (u nas podobno 2 mln PLN).
    Jeżeli jakiś pomysł ma "zaoszczędzić" tyle a tyle istnień ludzkich a jego
    wdrożenie kosztuje tyle a tyle, to każdy może czarno na białym wyliczyć, czy
    się opłaca, czy nie.
    Przykład: co roku 15 osób ginie w wyniku zaczadzenia. Wprowadzamy obowiązek
    montażu czujników czadu w każdym mieszkaniu. Koszt 100 zł x 10 mln mieszkań
    = 1 mld zł. Trwałość czujnika 2 lata. Koszt rocznie 500 mln zł.
    15 osób x 2 mln zł = 30 mln zł
    Wniosek - nie opłaca się. Nie wprowadzamy.
    U nas decydenci nie liczą, bo jakże by to wyglądało w kraju o takich
    tradycjach i takiej historii przeliczać życie ludzkie na mamonę. A fuj !
    Przez to uchwala się nie to co mądre i korzystne, a to co daje poklask
    publiki.
    Jacek

  • 69. Data: 2010-05-27 11:15:56
    Temat: Re: "bezcenne" życie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek pisze:

> [...]
    > tradycjach i takiej historii przeliczać życie ludzkie na mamonę. A fuj !
    > Przez to uchwala się nie to co mądre i korzystne, a to co daje poklask

    Też wielkie odkrycie... Popatrz chociażby na pomysł Tuska ułatwienia
    procedur budowlanych dla ofiar powodzi. Czyli: ułatwienie ponownego
    budowania na terenach zalewowych, żeby przy następnej dużej powodzi
    znowu było co zalewać. Ale ci ludzie tego tak nie dostrzegą - dostrzegą
    że dobry pan premier ułatwia im odbudowę. Co z tego, że w głupio
    wybranym miejscu?

    Niestety polityk żeby utrzymać się u władzy musi być lub stać się
    skurwysynem zbierającym głosy od naiwnych frajerów - albo przynajmniej
    się tak zachowywać - bo inaczej stanie się politykiem niszowym.

    Cóż - ludzie są głupi niestety. Powszechne prawo głosu to jednak nie
    jest dobry pomysł...

  • 70. Data: 2010-05-27 12:04:49
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > znowu było co zalewać. Ale ci ludzie tego tak nie dostrzegą - dostrzegą
    > że dobry pan premier ułatwia im odbudowę. Co z tego, że w głupio

    no wlasnie mnie to tez zastanawia. Jak juz maja dac z "naszych" pieniedzy
    komus na budowe domu to niech buduje sie tak aby za 13 lat mu znowu nie
    dawac

    Icek