  • 11. Data: 2010-05-26 15:46:40
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    nemo pisze:

    > Dlaczego niby odrzucić wypadki w porze nocnej? Nie rozumiem.

    Bo w nocy i tak obowiązywały światła - nie wiedziałeś? ;->

  • 12. Data: 2010-05-26 15:49:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kamil pisze:

    > A byc moze o tego barana, ktory probuje udowodnic ze uklad przeniesienia
    > napedu sprawia, ze jego wzor robi sie kompletnie nieprawdziwy. :>

    Dziecko drogie... Kiedy wreszcie do ciebie dotrze, że nie możesz sobie -
    jak w zadaniach fizycznych w szkole podstawowej - zaniedbywać co chcesz
    "dla ustalenia uwagi"?

  • 13. Data: 2010-05-26 15:50:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    nemo pisze:

    > A dla mnie wniosek jest oczywisty. Kilku platfusów wzięło w łapę i ginie przez
    > to 500 osób rocznie.

    A Talibowie w czarnych helikopterach zrobili desant w Klewkach.

  • 14. Data: 2010-05-26 15:53:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Dziecko drogie... Kiedy wreszcie do ciebie dotrze, że nie możesz sobie -
    > jak w zadaniach fizycznych w szkole podstawowej - zaniedbywać co chcesz
    > "dla ustalenia uwagi"?

    Misiaku, pokazesz ten samochod spalajacy 5 litrow przy 50km/h i 20 litrow
    przy 100km/h, czy nie pokazesz?

    A moze chociaz spalajacy 10l przy 100km/h i 40l przy 200km/h?

    Nie pokazesz? To wracaj pod most.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-05-26 15:53:58
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Bo w nocy i tak obowiązywały światła - nie wiedziałeś? ;->

    No i co z tego? Rozumiem, że przepalone w dzień i nie wymienione żarówki nie
    wpływają na większe zagrożenie w nocy? Albo wypalone odbłyśniki od świecenia w
    korku w lipcu w temperaturze przekraczającej grupą tę, do jakiej zostały
    zaprojektowane?

  • 16. Data: 2010-05-26 15:54:30
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    > świecenia w
    > korku w lipcu w temperaturze przekraczającej grupą tę, do jakiej zostały

    A gdyby tu bylo nagle przedszkole w przyslosci?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2010-05-26 15:54:55
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > A Talibowie w czarnych helikopterach zrobili desant w Klewkach.

    Ale ty jesteś ograniczony, szkoda słów na takiego tłuka.

  • 18. Data: 2010-05-26 15:56:00
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > A gdyby tu bylo nagle przedszkole w przyslosci?
    >
    > Pozdrawiam
    > Kamil=20

    ??

  • 19. Data: 2010-05-26 16:01:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > ??

    Temperatura pracy pod ktora projektuja lampy i lipcowe lato przyczyna
    wzrostu wypadkow w grudniowe popoludnia. Zaraz dowiemy sie od tych
    oszolomow, ze to islandzkie wulkany sa winne.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 20. Data: 2010-05-26 16:07:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kamil pisze:

    > Misiaku, pokazesz ten samochod spalajacy 5 litrow przy 50km/h i 20
    > litrow przy 100km/h, czy nie pokazesz?
    >
    > A moze chociaz spalajacy 10l przy 100km/h i 40l przy 200km/h?

    Proszę bardzo. Jak tylko pokażesz mi ciało doskonale czarne, próżnię
    doskonałą i obiekt fizyczny o wymiarze punktu geometrycznego.

    > Nie pokazesz? To wracaj pod most.

    A, no i wszystko jasne, menelu spod mostu...

    Tego też najwyraźniej nie wiesz, ale nie wszyscy mieszkają pod mostami.
    Ja np. mam własny dom.