    Date: Thu, 27 May 2010 23:35:03 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
    <1...@i...dyndns.org.invalid>

    'Tom N' pisze:
    > I kolejna manipulacja danymi

    Jaka manipulacja, człowieku znasz tylko jedno słowo?

    > Wasza teza, to wasz problem, sami sobie ją udowodnijcie.

    Chwila moment. Ktoś zapłacił cięzkie pieniądze żeby przekonać ludzi że
    to "dobrodziejstwo" zaoszczędzi 20% wypadków. Ja nie muszę niczego
    udowadniać, widzę że nie spadła ilość wypadków, a po uchwaleniu nakazu
    działalność Koalicji na rzecz świateł się zakończyła. Komuś zależało na
    ustawie a nie na bezpieczeństwie. Proszę zatem inicjatorów i
    propagatorów nakazu o wytłumaczenie dlaczego nas oszukali. Ustawa jest,
    ktoś na niej korzysta, a światła? Komu zależy na ich zniesieniu skoro są
    źródłem dodatkowego przychodu? Bezpieczeństwo? Brednie, nigdy o nic
    takiego nie chodziło.

    Wsządzie gdzie jest szansa na wprowadzenie nakazu pojawiają się "akcje
    informacyjne" o rzekomych zaletach jazdy na światłach z oklepanymi
    zdjęciami auta na tle lasu. Sponsorują je firmy żarówkowe i
    petrochemiczne. Podatnym gruntem na takie akcje są w większości tzw
    "demoludy", gdzie coś da się jeszcze "załatwić". Praktycznie cała Europa
    zachodnia nie jeździ na światlach. Jak Pan myśli, takie są zacofanie?
    Więcej niemal cały świat nie jeździ na światłach. A może po prostu we
    wschodniej Europie łatwiej przepchnąć taką bzdurę? Wszędzie z wyjątkiem
    Szwecji, gdzie eksperymentuje się ze światłami wzrasta ilość wypadków. W
    Polsce mimo dokładnie takiego samego scenariusza mamy od 2 lat do
    czynienia z bagatelizowaniem i maskowaniem decyzji ludzi którzy do tego
    doprowadzili.

    > Ja swój kiedyś przedstawiłem, wielokrotnie padały propozycje "komisji" --
    > jakoś nigdy się przeciwnicy włączonych świateł nie zdecydowali na tego typu
    > konfrontację.

    Nie bardzo wiem o co chodzi.

    > O! To już tak dawno było? Ale was podobno interesuje rok 2007, czyli 16 lat
    > późniejszy...

    Tak, to już tak długo trwa ten nienormalny stan, który osiągnął apogeum
    właśnie w 2007r roku.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!