  • Data: 2010-05-27 13:13:27
    Temat: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-27 03:47, J.F. pisze:

    > A mozesz uzasadnic glebiej niz tylko swoim autorytetem ? :-)

    Można by przyjąć, że światła nie mają większego wpływu na wymuszanie
    pierwszeństwa na skrzyżowaniu, wjechaniu w drzewo, tudzież inne wypadki
    w nocy. Gdyby przyjąć powyższe za sensowne to nie ma większego sensu
    analizowanie sumy wszystkich wypadków pod kątem jednego czynnika jakim
    są światła. Taka analiza ma na celu tylko i wyłącznie bronienie z góry
    założonej tezy.

    Jeżeli chcemy już analizować wpływ świateł, to analizujmy te dane, na
    które światła mogą mieć wpływ, czyli wypadki za dnia w miesiącach
    letnich i najlepiej w trasie. I jeżeli te by nie spadły to jest jakiś
    argument, w przeciwnym wypadku takie wypociny można sobie w buty włożyć.

    I druga sprawa, podpieranie się przypadkiem Austrii jest zupełnie bez
    sensu. Tam jest zupełnie inna kultura jazdy to raz, a dwa na
    autostradzie raczej ciężko zaliczyć czołówkę.

    A.