  • Data: 2010-05-27 20:38:08
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na �iatłach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " nemo" <n...@g...pl> napisał w

    > 2 miliardy rocznie to według ciebie mała kasa? Spokojnie
    > wystarczyło dla kilku
    > członków tzw. "koalicji na rzecz świateł", w skład której
    > wchodziły m.in.
    > Bosch, Hella, BP, Total i inne firmy nie mające nic wspólnego z
    > bezpieczeństwem.

    Znowu nie przesadzajmy z tymi kwotami.

    Myslisz ze Bosch, Philips, Hella i paru producentow tak chetnie
    sypnely groszem do poselskiej kieszeni, zeby w pewnej bananowej
    republice z 15 mln samochodow ludzie czesciej wymieniali zarowki ?
    Jesli tych zarowek uzbiera sie sie choc 5 mln rocznie .. no, moze i
    jest to pieniadz z ktorego mozna conieco odpalic ..

    BP, Total .. jesli ja szacowalem kilkadziesiat zlotych rocznie dla
    mojej kieszeni, to im o ile wzrosnie zysk ze sprzedazy ?
    Tez raptem pare mln rocznie. Drugie tyle Orlen zarobi .. no dobra,
    na trzech poslow starczy :-)

    J.