  • Data: 2009-08-24 11:22:12
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzybol wrote:
    > Na tej grupie
    > drogi homoseksualisto jest grubo ponad połowę ludzi po studiach.

    > Niektórzy mają po kilka fakultetów. ja mam 2. I nie robi na nas
    > wrażenia pierdolenie jakiegoś obojnaka

    > Co Ty możesz wiedzieć o kobietach, biedny geju...

    ROTFL, wystarczy ci wykazać nieścisłości w twoim rozumowaniu i od razu
    rozpoczynasz obrażanie, niezły jesteś (nie potraktuj tego jako
    propozycję, jestem hetero).

    > Czy ja wogóle z Tobą dyskutuję?

    To z kim tak właściwie dyskutujesz? Dobrze ci Heniek napisał,
    wysnuwasz teorie o tym ile się jeździ na zasadzie: ja tyle jeżdżę to
    wszyscy tyle jeżdżą. Za to ja z moim jednym sezonem o przebiegu 500 km
    jestem niereprezentatywny. Stwierdzasz to ostatecznie i nieodwołalnie?
    Można się jeszcze kiedyś wypowiedzieć na tej grupie w temacie
    przebiegu czy mamy już dogmat stworzony przez ciebie?
    To co, na czym opierasz swoje teorie poza swoim licznikiem i ew.
    kolegów? Bo ja uważam, że przebiegi motocykli są bardzo zróżnicowane o
    czym świadczy fakt, że mogłem jednego sezonu przejeździć 500 km a
    drugiego 5000 km - jak widzisz generalnie jestem małoprzebiegowy, nie
    wiem ilu jest jeszcze takich jak ja ale nie interesuje mnie to, nie
    zgadzam się jednak z twoimi kategorycznymi twierdzeniami co do
    przebiegu bo uważam, że nie jesteś w stanie mieć takich danych bez
    badań statystycznych, których jak wszyscy wiemy - nie masz bo i skąd.
    Więc powiedz prawdę: wydaje ci się, że motocykle robią większe
    przebiegi, prawda?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98