eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzekrecanie licznikowRe: Przekrecanie licznikow
  • Data: 2009-08-24 19:27:24
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: "E...@g...com" <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ja w tym sezonie jeszcze nic nie ujechalem. Glownym czynnikiem
    rocznego przebiegu jest tryb zycia. Jezeli ktos pracuje w telepizzy i
    8h dziennie wozi pizze (moto czy skuterem) to przez sezon natlucze
    podejrzewam grubo ponad 5k. Natomist jezeli ktos tyra na budowie caly
    dzien (tak jak ja w tym roku), a wieczorem nie ma sily nawet zejsc do
    garazu, to nic nie ujedzie.

    Nie mozna mowic ze ludzi ktorzy robia mniej niz 1000 km jest niewielu,
    niepowolujac sie na zadne sprawdzone dane.

    Moj przyklad:
    Mam 2 motocykle. Przejechalem 0 km w sezonie. Zakladajac ze srednia na
    moto jest 5k km to jestem 10k km w plecy. I moge sie zalozyc ze jest
    wiecej osob posiadajacych 2 jednoslady + samochod.

    Co do cofania licznikow. Wole kupic ntvke ze 150k km jezdzona
    normalnie niz R6 z 10k km ktora 30% tego dystansu przebyla na
    odcieciu. Stan licznika (nawet nie kreconego) nie jest miarodajnym
    czynnikiem do oceny jego stanu.

    Co do pomiaru cisnienia. Jezeli przy sprzedawaniu jestes pewien ze
    pojazd jest w jak nalepszym pozadku i mowisz o tym kupujacemu, nie
    masz sie co bac jakiegos tam pomiaru. Jezeli natomist wciskasz kit
    zeby sie nie wydalo - umowa jest niewazna. W umowie kupna/sprzedazy
    pisze wyraznie, ze zapoznales kupujacego z faktycznym stanem pojazdu.

    Pozdrowiam!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: