  • Data: 2009-08-24 21:50:50
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: Sztajfa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Siemanko!
    >
    > Jakby ktos chcial przekrecic licznik o paredziesiat tysiecy km to
    > zapraszam tutaj http://www.vayer.pl/liczniki.html
    > Szukalem informacji na temat: jak latwo mozna przekrecic licznik w VFR
    > 800... i co? 300zl i gotowe. W dodatku dla stalych klientow znizka! No
    > na pewno stalymi klientami sa stare baby (nie obrazajac starych bab)
    > co rozpieprzaja co dwa dni licznki w samochodzie/motocyklu.
    >
    > Chuj mnie strzela jak widze ogloszenia moturow z 2002 roku z
    > przebiegiem 13-21kkm. Co ciekawe wszystkie sprowadzone. Czyzby Niemcow
> [...]

    ja jezdzac uwazam niewiele przez sezon nakrecilem 10tys.jako ze nie bardzo
    znam sie na mechanice motocykli nie wierze w teorie ze sa motory
    bezwypadkowe sprowadzone po np 700km co na alledrogo sie zdarza czesto. za
    to wiem jak to z samochodami jest, kreca tyle zeby klientowi sie podobalo
    wiec z motocyklami mysle ze jest tak samo.to czyste kurestwo ale "polak"
    nawet pospawany szrot sprzeda jako nie bity zeby tylko pare marnych groszy
    od kogos wycyganic.na szczescie wychodze z zalozenia ze takiemu palantowi
    tez kiedys takie gowno sie przytrafi bo zycie jest jak lustro. w zyciu od
    naciagaczy handlowczykow nie kupie juz nic z moto.zawsze jest spora grupa
    znajomych gdzie maszyny jakies na sprzedaz sie znajda a jak nie to tylko
    dokladne sprawdzenie w zaprzyjaznionym warsztacie.a jak sie nie zgadza to
    niech spier......la.
    krecenie tak jak ktorys kolega napisal jest to umowny standart.masakra
    jakas, powinni za to wsadzac do pierdla takich chamow i naciagaczy