  • Data: 2009-08-24 19:47:25
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "E...@g...com" <e...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:ab15d21b-2b4b-4878-865a-2bcc5ae746b7@32g2000yqj
    .googlegroups.com...
    > Ja w tym sezonie jeszcze nic nie ujechalem.

    Czy ja kogos zmuszam do jezdzenia???? :-)

    > Glownym czynnikiem
    > rocznego przebiegu jest tryb zycia. Jezeli ktos pracuje w telepizzy i
    > 8h dziennie wozi pizze (moto czy skuterem) to przez sezon natlucze
    > podejrzewam grubo ponad 5k. Natomist jezeli ktos tyra na budowie caly
    > dzien (tak jak ja w tym roku), a wieczorem nie ma sily nawet zejsc do
    > garazu, to nic nie ujedzie.

    Piszesz, jakby jazda na motocyklu byla obligatoryjna. A TY biedaku nie
    mogles najechac, wiec sie tlumaczysz:-)

    > Nie mozna mowic ze ludzi ktorzy robia mniej niz 1000 km jest niewielu,
    > niepowolujac sie na zadne sprawdzone dane.

    Przeczytaj mojego pierwszego posta w tym watku. Moze wtedy zrozumiesz o czym
    pisalem...

    > Moj przyklad:
    > Mam 2 motocykle. Przejechalem 0 km w sezonie. Zakladajac ze srednia na
    > moto jest 5k km to jestem 10k km w plecy. I moge sie zalozyc ze jest
    > wiecej osob posiadajacych 2 jednoslady + samochod.

    Jest wiecej.

    > Co do cofania licznikow. Wole kupic ntvke ze 150k km jezdzona
    > normalnie niz R6 z 10k km ktora 30% tego dystansu przebyla na
    > odcieciu.

    Kwestia gustu - powiedzial slon schodzac z mrówki.

    > Stan licznika (nawet nie kreconego) nie jest miarodajnym
    > czynnikiem do oceny jego stanu.

    Hmm, stan licznika nie jest miarodajnym czynnikiem do oceny stanu
    licznika... Pewnie mialo byc inaczej. OK. Stan licznika i wiele innych
    elementów sklada sie wspólnie na ocene. Pisalem, ze przewazajaca wiekszosc
    motocykli sprzedawanych w naszym kraju jest kombinowanych, poskladanych z
    kilku innych, byly rozbite i naprawiane, cofane liczniki itd itp. Pytalem
    dlaczego taki sam motocykl z takim samym przebiegiem w tym samym wieku jest
    w Polsce tanszy niz w Niemczech pomimo, ze zostal on jednak sprowadzony z
    Niemiec? Sprawdz ceny na ebay.de, czy nie mówie prawdy. I nie zmieniajcie mi
    tu wszyscy watku o jezdzeniu lub nie motocyklem. Tyrasz na budowie, nie
    jezdzisz - TO TWOJA SPRAWA. Nie wnikam w to.

    > Co do pomiaru cisnienia. Jezeli przy sprzedawaniu jestes pewien ze
    > pojazd jest w jak nalepszym pozadku i mowisz o tym kupujacemu, nie
    > masz sie co bac jakiegos tam pomiaru. Jezeli natomist wciskasz kit
    > zeby sie nie wydalo - umowa jest niewazna. W umowie kupna/sprzedazy
    > pisze wyraznie, ze zapoznales kupujacego z faktycznym stanem pojazdu.

    I oczywiscie jak Cie ktos oszukal to Ty to wyegzekwowales zgodnie z prawem z
    umowa kupna-sprzedazy, z koranem , z regulaminem allegro, z ustawa itd ...
    :-)

    --
    Grzybol