  • Data: 2009-08-23 19:09:42
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henryk&Esmeralda" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:h6s2mn$hdg$1@news.onet.pl...
> [...]
    > skoro poruszasz kwestie przebiegow niereperezantywnych (dla populacji jak
    > mniemam) mam pary pytan:
    > - jaki jest sredni przebieg roczny motocykla w Polsce, w Niemczech, w
    > Anglii,
    > - czy rozklad przebiegow mozna opisac rozkladem normalnym a jesli tak to
    > jaka jest wariancja?
    > - jesli nie normalnym to jakim? symetrycznym czy nie?
    > - jaka jest mediana przebiegow oraz 1szy kwartyl?
    > - czy populacja jest jednorodna czy tez mozna wydzielic z niej
    > statystycznie rozne grupy (np. jezdzacych na jednym kole, wlascicieli

    Chciałeś zabłysnąć, że chodziłeś kiedyś do szkoły? Że znasz takie pojęcia
    jak mediana, wartość średnia czy wariancja? Na tej grupie drogi
    homoseksualisto jest grubo ponad połowę ludzi po studiach. Niektórzy mają po
    kilka fakultetów. ja mam 2. I nie robi na nas wrażenia pierdolenie jakiegoś
    obojnaka o rzeczach o0 których sam nie ma zielonego pojęcia a przytoczył
    wszystko zgoogli poprzez ctrl c, ctrl v.

    > - czy wlasciciel motocykla w kazdym roku przejezdza tyle samo czy moze sa
    > duze roznice? jakie?

    A co mnie to kurwa obchodzi? Książkę piszesz, to zbieraj dane na ulicy.

    > -...
    > badz tez laskaw powolac sie na wiarygodne dane bo odpowiedz "wszycy
    > jezdza duzo bo ja tyle jezdze" jest delikatnie mowiac nie warta - inni
    > robia inne przebiegi - tak mniejsze jak i wieksze. Sam sie zreszta
    > przekonasz jak znajdziesz sobie kobiete...

    Co Ty możesz wiedzieć o kobietach, biedny geju... Chyba tylko tyle, że też
    mają dupę...

    > Dopoki nie znajdziesz opowiedzi na powysze pytania (bedace podstawa do
    > jakiej kolwiek rzeczowej dyskuji) badz tak mily i nie plec andronow....

    Czy ja wogóle z Tobą dyskutuję? Czy ja chcę? PO chuj ja wogóle Ci odpisuję?
    Leć na pigalaka, wieczór się zrobił...

    --
    Grzybol