  • 51. Data: 2015-01-11 19:36:54
    Temat: Re: Przekładnia DSG za i przeciw
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-01-11 o 10:36, cef pisze:

    > Tylko na początku. Nawet stłuczkę zaliczyłem z tego powodu.
    > Potem już wiesz jak nacisnąć, żeby ruszyć kiedy chcesz.

    ja stłuczki nie miałem, ale w porównaniu do manuala to ma strasznego
    laga - właśnie przy ruszaniu (z podporządkowanej szybciej wyjeżdżam
    manualem) i przy redukcji (jak wiem że coś będzie to przełączam się na
    tryb sport i skrzynia szybciej wrzuca niższy bieg, przy ruszaniu z
    resztą też to troszkę pomaga

    Łukasz

  • 52. Data: 2015-01-11 20:11:24
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-01-11 o 13:16, J.F. pisze:

    > Czas 0-100 sugeruje ze nie ustepuje to zwyklej skrzyni.

    bo trzeba odpowiednio wcześnie wcisnąć gaz, a wtedy to rakieta :)

    przy okazji tego tematu przypadkiem przeczytałem że moja skrzynia
    adaptuje się do stylu jazdy ( http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=295740 )
    - spróbuję jej zresetować tą adaptację, może to coś dać? niestety
    sprawdzę to nie wcześniej niż za tydzień

    Łukasz

  • 53. Data: 2015-01-15 22:50:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "mk4"

    > Ja piszę idioto a nie gadam.
    > ---
    > No i czemu takiemu idiocie jak Ty jeszcze nie znudziło się ?

    Bo idiotow trzeba zwalaczac. Jak sie tego nie robi to jest ryzyko, ze
    idiotyzm sie rozleje. To jak z terroryzmem.

    Mimo wszsytko dziwi mnie zachowanie ludzi. Przeciez jak z siebie
    zrobiles idiote w tak blahej sprawie to jednoczesnie przekreslasz swoj
    potencjalny dorobek we wszystkich innych. Zwyczajnie przestajesz byc
    wiarygodny. To tylko internet ale czy warto?
    ---
    I jak w jednej sprawie wykazałeś się wiedzą (albo Ci się zdaje) to jesteś
    bogiem ? Wyobraź to sobie