  • Data: 2009-03-24 14:45:06
    Temat: Re: Przekaźnik - 3 cewki?
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieśmiało zauważę, że pod względem porażania osób myślących, rozwiązanie
    > to (z diodami) jest równoważne rozwiązaniu z trzycewkowym przekaźnikiem,
    > kórego poszukiwał wątkotwórca. Za to nie jest ono wrażliwe na mieszanie
    > faz, czego nie da się powiedzieć o przekaźniku, który działa jak
    > transormator.
    >
    > --
    > Jarek

    Trzycewkowy przekaźnik faktycznie zadziałałby jak transformator, tylko
    wydaje się
    że zostało już zaprezentowane stwierdzenie, że 3-cewkowych przekaźników na
    230V
    raczej się nie spotyka. Z reszta wyraźnie zaznaczyłem że chodzi o
    rozwiązanie z 3 odrębnymi
    przekaźnikami połączonymi równolegle. Rozwiązanie wydaje się najprostrze,
    chyba najbardziej
    niezawodne, a problemy łatwe do zdiagnozowania.
    Jestem zdecydowanym przeciwnikiem komplikowania sobie zycia. Jak coś można
    zrobić w prosty
    sposób to tak należy to zrobić.

    bhk