  • Data: 2009-03-24 14:56:16
    Temat: Re: Przekaźnik - 3 cewki?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bhk napisało:

    > Trzycewkowy przekaźnik faktycznie zadziałałby jak transformator,
    > tylko wydaje się że zostało już zaprezentowane stwierdzenie, że
    > 3-cewkowych przekaźników na 230V raczej się nie spotyka. Z reszta
    > wyraźnie zaznaczyłem że chodzi o rozwiązanie z 3 odrębnymi
    > przekaźnikami połączonymi równolegle. Rozwiązanie wydaje się
    > najprostrze, chyba najbardziej niezawodne, a problemy łatwe do
    > zdiagnozowania. Jestem zdecydowanym przeciwnikiem komplikowania
    > sobie zycia. Jak coś można zrobić w prosty sposób to tak należy
    > to zrobić.

    Ja oczywiście nadal nie pojmuję, dlaczego układ z trzema dość
    skomplikowanymi mechanicznymi urządzeniami o ruchomych elementach
    i wielu wyprowadzeniach ma być uznany za prostszy od tego, w którym
    stosuje się niewielkie diody wyglądające jak kawałek drutu połączeniowego.
    Ale oczywiście przy niczym upierać się nie zamierzam. Niech będzie,
    że mało pojętny jestem.

    --
    Jarek