  • Data: 2009-07-17 15:46:59
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii [OT]
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kowalski" napisał

    > Ooooo, a co to za religia ? Podoba mi się.
    > ; )

    Islam, ignorancie. Widzę, ze marna twoja wiedza w każdej dziedzinie,
    nie tylko z zakresu 4/3.

    Ty mi Kowalski coś przypominasz, ale nie mogłem sobie przypomnieć co.
    Aż mnie olśniło:
    http://www.youtube.com/watch?v=oL-mxcZjohA

    Znajomości islamu to akurat się nie dziwię, jak każde talibskie dziecko to
    jedno musisz dobrze opanować.
    Insz Olympus!

    adam