  • Data: 2009-07-17 17:16:01
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: syriusz <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JB wrote:
    > Slecze od miesiecy przed monitorem

    Ja też... taka praca niestety...
    Oderwij się od ekranu, weź swój analogowy sprzęt, statyw, wężyk i idź w
    plener - to niesamowicie relaksuje :)

    > Fotografuje, na razie, glownie na slajdach. Statyw, wezyk, pejzaz.

    To cyfrą się rozczarujesz - cokolwiek byś nie wybrał... ;-)
    No chyba, że zboczony jesteś i robisz na slajdach, aby je później
    skanować... ale nie wierzę... ;)

    > Czego szukam w cyfrze ? Taka, zebym nie zrobil kroku,
    > lub wiecej w tyl.

    To daj sobie spokój z cyfrą i kup następną "zgrzewkę" slajdów... ;-D
    Jak już koniecznie coś chcesz mieć "od zaraz, na WWW i do kotleta", to
    kup sobie jakiegokolwiek kompakta cyfrowego.
    Też mam takiego - hybrydę właściwie - mój 5-letni syn nim często
    pstryka... wygląda profesjonalnie... ;-D

    Pozdrawiam,
    syriusz