  • Data: 2009-07-23 15:55:13
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:

    > Weź jakikolwiek album z lat 90-tych czy początku 2000, jakąkolwiek
    > kolorową gazetę (ilstracje do artykułów i reklamy) czy lepszy kalendarz
    > - 95% fotografii profesjonalnej z tych działek leciało na slajdach.

    ehhhh kiedyś to nie mógłbym sobie pogadać w takiej formie jak to teraz
    robimy. Ale postęp technologiczny wiele zmienił. Zmienił to że na
    pl.rec.foto ani jedna osoba nie pokazała aktualnych prac ze studia
    wykonywanych na slajdzie. A piję do tego że na slajdzie obecnie działają
    ludzie zajmujący się krajobrazem, dziedziną która dla mnie została
    doszczętnie wyeksploatowana, ale fakt faktem że infantylny zachód słońca
    nad klifami nabiera mocy rzucony na ścianę.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.