  • Data: 2009-07-23 16:42:48
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Tu akurat powód może być trochę inny - nie bardzo widzę, jak można pokazać
    > jakość slajdu na stronie www - choćby ze względu na ograniczenia
    > rozdzielczosci i jakość najczęściej nieskalibrowanych monitorów na których
    > ludzie będą tę stronę oglądali. Do tego jeszcze trzeba mieć możliwość
    > właściwego zeskanowania tych slajdów - to też dla niektórych może być
    > problemem.

    No cóż ja nie chcę porównywać jakości, chcę zobaczyć skany dla samego
    faktu przekonania się że ktoś używa jeszcze slajdu w studio dlatego
    pytam wśród amatorów, bo komercyjnie to już się slajdu nie uświadczy,
    nie te budżety. Cały czas zmierzam do tego że w tym wyścigu zbrojeń
    zapominamy o medium w jakim będziemy publikować, to takie strzelanie do
    muchy z armaty. Szczególnie śmieszne wydają się teksty typu:

    > Zapomnij o cyfrze. Ciesz sie tym co masz i rob zdjecia.
    > Cyfra to badziewie - szczegolnie w wersji "alfa ze spacerzomem".
    > Jak wydasz duuuzo kasy to bedzie tylko troche lepiej...

    A sam przyznasz że wartość artystyczna i techniczna twoich
    makrofotografii jakoś nie podupadła mimo zrezygnowania z tachania
    dodatkowego body na film. Poza tym opowiedz o sile rażenia slajdów z
    kompakta ;). Pomijam jak by wypadło ich porównanie z analogowymi, chodzi
    o to jak dużą rolę odgrywa warsztat i oddanie się tematowi, co przecież
    miało ogromny wpływ na odbiór tychże slajdów :).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.