  • Data: 2009-07-19 12:49:35
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "greenman" <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał

    > Sorry, ale robię to na co dzień zawodowo i jeśli nie trzeba cudów to wystarczy
    > rzeczona minuta. Dwa - żaden jpg nie jet tak dobry jak obrobiony raw. Wreszcie z
    > wakacji przywożę kilkadziesiąt fotek, choć znad morza ostatnio przywiozłem ich
    > piętnaście, a z Wiednia dwadzieścia kilka. Polecam tak każdemu.

    To wyobraz sobie amatora, ktory po tygodniu przywozi ponad tysiac,
    nie ma pojecia co to raw, nie ma Eizo na biurku tylko jakiegos przewalonego
    kolorystycznie Samsunga.
    Sam namawialem go zeby robil rawy, ale w koncu zrezygnowalem,
    bo jego jpgi sa naprawde dobre, wiec po co sie meczyc - w koncu
    fotografuje dla przyjemnosci.
    ---