  • 381. Data: 2019-11-04 20:16:14
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A o zmienianiu pasa świadkowie, czy skąd?

    -----

  • 382. Data: 2019-11-04 20:27:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 20:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > A o zmienianiu pasa świadkowie, czy skąd?

    Śwaidek pisał, że kolo już od kasprowicza zapiedalał i wyprzedał innych
    zmieniając agresywnie pasy,

    --
    Shrek

  • 383. Data: 2019-11-04 20:49:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.11.2019 o 10:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pytanie techniczne:
    > Czy i jak można zrobić z google maps stree view filmik pokazujący, jak
    > np. jedziemy daną ulicą?

    Można. Kilka razy to robiłem. Efekt raz lepszy, raz gorszy ale ogólnie
    ciekawie to wygląda. Podam ci ten sposób, jak zaczniesz normalnie
    odpisywać na posty

    --
    Czarek

  • 384. Data: 2019-11-05 11:29:50
    Temat: Re: Przejście dla pieszych. wina debili kierowców.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 2 Nov 2019 21:59:48 -0700 (PDT), w
    <8...@g...c
    om>,
    j...@j...org napisał(-a):

    > Rok 2018, wypadki z udziałem pieszych, z winy kierowcy: ~27000
    > Rok 2018, wypadki z udziałem pieszych, z winy pieszego: ~2000

    Źródło?

    "W 2017 roku odnotowano 8 197 wypadków z udziałem osób pieszych (25% ogółu), w
    których zginęło 873 pieszych (30,8% ogółu), a 7 587 pieszych odniosło obrażenia
    ciała (19,2% ogółu)."

    "Kto powoduje wypadki - kierowca, czy pieszy? Z winy kierującego w 2017 r.
    miało miejsce 5421 wypadków, z winy pieszego - 2378. W kategorii ,,zabici" z
    winy kierującego - 372 osoby, z winy pieszego - 425."

    https://www.prawodrogowe.pl/informacje/statystyka/wy
    padki-na-przejsciach-dla-pieszych

    I JAKO KOMENTARZ: Z WINY KIEROWCY MIAŁO MIEJSCE - 5421 WYPADKÓW, Z WINY
    PIESZEGO - 2378 WYPADKÓW. (jm)

  • 385. Data: 2019-11-05 17:55:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2019-11-04 o 19:06, Shrek pisze:
    > No dobrze - ale jak masz zielone to się nie zatrzymujesz - prawda?
    Nie, ale często jednak zwalniam, zwłaszcza gdy w poprzek jedzie jakiś
    kierownik z podejrzaną prędkością.
    Maciek

  • 386. Data: 2019-11-05 18:40:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2019 o 17:55, Maciek pisze:
    > Nie, ale często jednak zwalniam,

    Często, to znaczy jak często? Ale w każdym razie nie zawsze?

    > zwłaszcza gdy w poprzek jedzie jakiś
    > kierownik z podejrzaną prędkością.

    Ale wiesz, że w bok to raczej kiepsko widać i oceniać prędkość?

    --
    Shrek

  • 387. Data: 2019-11-05 22:15:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Nov 2019 18:40:39 +0100, w <5dc1b416$0$554$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Często, to znaczy jak często? Ale w każdym razie nie zawsze?

    Zawsze zwalniam do takiej prędkości, aby zdążyć wyhamować.

    > Ale wiesz, że w bok to raczej kiepsko widać i oceniać prędkość?

    Się chce, się da.

  • 388. Data: 2019-11-05 22:21:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-02 o 17:02, Shrek pisze:

    > Jak widać - średnio. Co widać na skrzyżowaniu z Wólczyńską i
    > Kasprowicza. Ta ulica nigdy nie była planowana ani nigdy nie była drogą
    > główną. Drogą zbiorczą jest Rejmonta i od północy Nocznickiego.

    > Śmiało. Ja tam też byłem przeciw, dopóki nie zobaczyłem w tym wątku ile
    > kretynów ziemia nosi. Niestety widać, że dla sporej części społeczeństwa
    > dopóki im zasieków nie postawisz to będą zapierdalać i uważać, że mają
    > rację.
    Dlatego tyle wypada na słynnym zakręcie w Bielsku :)
    właśnie dzisiaj pękła setka, 6 dni przed terminem bo w zeszłym roku była
    11 listopada.

    --
    Janusz

  • 389. Data: 2019-11-06 06:24:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2019 o 22:15, r...@k...pl pisze:

    > Zawsze zwalniam do takiej prędkości, aby zdążyć wyhamować.

    Powtórz, bo chyba coś nie tak z komputerem mam. Zawsze (nawet jak masz
    zielone) to zwalniasz przed skrzyżowaniem tak, że jak szwagier jedzie z
    boku 130 to się przed skrzyżowaniem zatrzymasz? Tak?

    --
    Shrek

  • 390. Data: 2019-11-06 12:51:07

    Wed, 6 Nov 2019 06:24:46 +0100, w
    <5dc2591d$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Powtórz, bo chyba coś nie tak z komputerem mam. Zawsze (nawet jak masz
    > zielone) to zwalniasz przed skrzyżowaniem tak, że jak szwagier jedzie z
    > boku 130 to się przed skrzyżowaniem zatrzymasz? Tak?

    Jeżeli jedzie 130km/h to raczej nie dam rady :)
    Mam na myśli typowe stłuczki np. ze Stop Chama.