  • 371. Data: 2019-11-04 08:37:55
    Temat: Re: Przejście dla pieszych. wina debili kierowców.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 listopada 2019 09:03:03 UTC+1 użytkownik TomN napisał:

    > Piękne samoosranie zaliczyłeś manipulancie.

    Podobnie jak Ty z nieistniejącym cancelem;)

  • 372. Data: 2019-11-04 10:20:50
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2019-11-02 o 17:58, Shrek pisze:
    > Zatrzymujesz się na zielonym (bo szwagier może jechać)? Uciekasz na
    > pobocze jak widzisz tira z naprzeciwka - (może film oglądać)? Są pewne
    > granice - zasadę ograniczonego zaufania nie należy mylić z paranoją.
    Nie ruszam "dynamicznie" na zielonym, bo zdaję sobie sprawę, że u nas
    jest wielu "spóźnionych", zatrzymując się na czerwonym patrzę w
    lusterko, czy nie wyląduje we mnie jakiś daltonista. Gdy przepuszczam
    pieszych patrzę w lusterko, czy ktoś mnie nie ominie itp itd. Tak,
    niektórzy twierdzą, że to paranoja.
    Maciek

  • 373. Data: 2019-11-04 10:32:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytanie techniczne:
    Czy i jak można zrobić z google maps stree view filmik pokazujący, jak np. jedziemy
    daną ulicą?

    -----

  • 374. Data: 2019-11-04 12:59:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >>> niespecjalnie (okrętu, windy, pojazdów poruszających się 130@50

    >Truizm...

    Ale widac zle wyuczony za mlodu ...

    >Było widać, że był dalej niż 100m. Hint dla kierowców co mówią, że
    >piesi nie patrzą - on widzą nad twoim dachem:P Jak wchodził, to koleś
    >był

    Coraz wyzsze samochody ... poza tym raczej sie nie patrzyl, bo by
    wypadku nie bylo.

    >jakieś 130 metrów dalej. Ponad dwa razy więcej niż twoja "strefa
    >bezpieczeństwa".

    Ale go zaslonil inny samochod przed przejsciem ...

    J.

  • 375. Data: 2019-11-04 18:53:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 10:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pytanie techniczne:
    > Czy i jak można zrobić z google maps stree view filmik pokazujący, jak
    > np. jedziemy daną ulicą?

    NIe mam pomysłu. Jak ci bardzo zależy to moge nagrać i ci podesłać -
    naprawiłem kamerkę po tej całej akcji, żeby podpierdalać idiotów. Ale
    musi ci bardzo zależeć i musisz z tym coś pożytecznego zrobić. No i nie
    obiecuje, że na jutro.

    --
    Shrek

  • 376. Data: 2019-11-04 19:05:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 12:59, J.F. pisze:

    > Ale widac zle wyuczony za mlodu ...

    Akurat większość ma to wbrew pozorom całkiem nieźle ogarnięte. Zgubna
    jest sytuacja niecodzienna, bo nie wyuczona. Na przykład, że ktoś jedzie
    w mieście z prędkością autostradową.

    > Coraz wyzsze samochody ... poza tym raczej sie nie patrzyl, bo by
    > wypadku nie bylo.

    Raczej patrzył - akurat ojcowie są instynktownie całkiem dobrze pod tym
    względem ogarnięci. Tak jak pisałem - jak wchodził to kolo był jakieś
    150 metrów dalej (i to niekoniecznie na lewym pasie) - po prostu w
    "normalnych" a więc zakładających nawet "umiarkowane zapierdalactwo"
    jest to całkiem rozsądna odległość. Pretensja, że ktoś nie przewidział
    zapierdalania 130 w mieście i zmieniania pasa, to jak mieć pretensję, że
    nie przewidział że ktoś kowadło przez okno wurzuci i akurat jemu na łeb
    spadnie.

    > Ale go zaslonil inny samochod przed przejsciem ...

    Właśnie dlatego na przejściu się nie omija. Tutaj nawet idioty pas do
    skrętu nie miał jak zmylić. Sorry ale równie dobrze mógłbyś mieć taką
    samą pretensję do przechodzących na zielonym. Co następne - zbyt
    agresywne stanie na przystanku?

    --
    Shrek

  • 377. Data: 2019-11-04 19:06:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 10:20, Maciek pisze:
> [...]
    > lusterko, czy nie wyląduje we mnie jakiś daltonista. Gdy przepuszczam
    > pieszych patrzę w lusterko, czy ktoś mnie nie ominie itp itd. Tak,

    No dobrze - ale jak masz zielone to się nie zatrzymujesz - prawda?

    --
    Shrek

  • 378. Data: 2019-11-04 19:59:05
    Od: Kviat

    W dniu 04.11.2019 o 19:05, Shrek pisze:

    > Właśnie dlatego na przejściu się nie omija. Tutaj nawet idioty pas do
    > skrętu nie miał jak zmylić.

    Tak się zastanawiam skąd wziął się argument, że pas do skrętu może
    kierowcę zmylić?
    Przecież jeżeli ktoś się zatrzyma przed przejściem, na pasie do skrętu
    (np. w lewo - ktoś już tu wrzucił taki filmik, że aż kierowca wyszedł z
    samochodu żeby ruch zatrzymać), to chyba jasne, że dlatego, że
    przepuszcza pieszych. Jakby pieszych nie było, to by przejście
    przejechał i zatrzymał za przejściem szykując się do skrętu w lewo.
    Zapierdalacze myślą, że gościu stojący przed przejściem, na pasie do
    skrętu w lewo, szykuje się do skrętu w lewo na chodnik prowadzący na
    przejście dla pieszych, czy jak?
    Coś takiego tylko idiotę może zmylić.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 379. Data: 2019-11-04 20:14:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie chodzi mi o to konkretne miejsce, ale ogólnie zrobienie filmiku ze street view
    dla innych miejsc.

    -----

  • 380. Data: 2019-11-04 20:15:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 19:59, Kviat pisze:

    > Tak się zastanawiam skąd wziął się argument, że pas do skrętu może
    > kierowcę zmylić?

    Niektórzy twierdzą, że myśleli, że skręcać będzie. Głupie, bo głupie,
    ale tutaj nawet takie głupie tłumaczenie nie miało zastosowania.

    --
    Shrek