  • 301. Data: 2019-10-27 19:22:40
    Temat: Re: Przejście. głupoty użytkownika.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-27 10:13, Uzytkownik wrote:
    > ...Poucz się PoRD i ...

    A Ty?

  • 302. Data: 2019-10-27 19:26:16
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Przestan pić to może sobie przypomnisz ze wymysliles ze ja napisałem o chlebie
    pieczonym w lodówce w sytuacji kiedy ty pouczales ze ciasto na chleb składa się
    przede wszystkim z wody i piecze się ta wode z niewielką ilością mąki w temperaturze
    180°C. Zuzywa sie przy tym ogromna ilość energii. Będę pisał co będę chciał jak dalej
    będziesz alkoholiku klamal. To tak dla wyjaśnienia sytuacji jak by ktoś inny czytał
    zeby wiedzial dlaczego cię gnoje.

    Ty mnie gnoisz? ROTFL

    Sam się gnoisz. Przecież wszystko co wypisujesz, świadczy tylko i
    wyłącznie o twojej głupocie, stary, sfrustrowany sklerotyku z mózgiem
    przeżartym alkoholem.

  • 303. Data: 2019-10-27 20:18:11
    Temat: Re: Przejście dla pieszych.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-27 o 19:21, kk pisze:

    > W jakim kraju jest takie prawo?

    W Polsce. Tylko musisz się z nim zapoznać
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
    970980602/U/D19970602Lj.pdf
    i czytać ze zrozumieniem.

  • 304. Data: 2019-10-27 21:00:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dawaj konkretne paragrafy i opisuj jak je rozumiesz a nie pierdolisz jak zwykle.

  • 305. Data: 2019-10-28 08:43:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Dawaj konkretne paragrafy i opisuj jak je rozumiesz a nie pierdolisz jak zwykle.

    Jesteś analfabetą? Wszystko jest w ustawie, którą wskazałem.

    Nie mam zamiaru się rozpisywać po raz kolejny. Temat pieszych średnio
    pojawia kilka razy w miesiącu. Już wystarczającą ilość razy się
    rozpisywałem i to tłumaczyłem. Poza tym tobie jakby się tłumaczyło i
    milion razy to i tak byś nie zrozumiał. Masz to przyjąć do wiadomości i
    nie pierdolić więcej głupot o prawie do rozjeżdżania pieszych na
    przejściach i trąbieniu na nich.

  • 306. Data: 2019-10-28 10:45:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 27 Oct 2019 09:41:28 +0100, w <5db55838$0$546$65785112@news.neostrada.pl>,
    Irokez <n...@w...pl> napisał(-a):

    > To nie jest trendy, to przyzwyczajenie gdy sporo jeździsz za granicą.
    > Tylko w tym zacofanym, patologicznym i komunistycznym padole musi być
    > inaczej (no jeszcze tylko Rumunia i Węgry mają tak samo) niż w całej
    > cywilizowanej europie.

    Bo tak to jest jak forsuje się kulturę nie mającą oparcia w przepisach.
    1000 przypadków skończy się dobrze, a jeden jest na filmie.

  • 307. Data: 2019-10-28 11:29:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czyli nie ma takich paragrafow w przepisach na które się powolujesz. Dlaczego mnie to
    nie dziwi.

  • 308. Data: 2019-10-28 17:30:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-10-28 o 10:45, r...@k...pl pisze:

    > Bo tak to jest jak forsuje się kulturę nie mającą oparcia w przepisach.
    > 1000 przypadków skończy się dobrze, a jeden jest na filmie.

    Dawaj przepis zabraniający mi zwolnić i zatrzymać się przed pasami aby
    przepuścić na pasach oczekujących pieszych. Jestem na ulicy sam, za mną
    pusto, przede mną pusto (jak na filmie).

    PS. zapierdalające z naddzwiękową, składane z pierdyliona kawałków
    BeEmWu się nie liczy, ponieważ mogę pojeba nie zdążyć nawet uchwycić w
    lusterku.

    --
    Irokez

  • 309. Data: 2019-10-28 18:00:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-10-2019 o 17:30, Irokez pisze:

    > Dawaj przepis zabraniający mi zwolnić i zatrzymać się przed pasami

    To nie chodzi o przepis zabraniający, tylko o przepis wymuszający takie
    zachowanie.
    Nie wolno uczyć pieszych złych nawyków.
    Mają czekać na swoją kolej i rozglądać się zanim wejdą.

    aby
    > przepuścić na pasach oczekujących pieszych. Jestem na ulicy sam, za mną
    > pusto, przede mną pusto (jak na filmie).

    To po diabła się zatrzymujesz?
    Bez tego pieszy mógłby wejść na jezdnię szybciej, bo bez zatrzymywania
    przejechałbyś szybciej niż z zatrzymaniem, więc spokojnie by za Tobą
    przeszedł, nie musząc czekać czy się zatrzymasz czy jednak nie...
    I do tego nie zasłaniałbyś mu widoku, dzięki czemu może zauważyłby
    nadlatujące następnego przeciwnika.

    Albo on zauważyłby pieszych na pasach.

  • 310. Data: 2019-10-28 18:44:32
    Od: Kviat

    W dniu 28.10.2019 o 18:00, Cavallino pisze:

    > To nie chodzi o przepis zabraniający, tylko o przepis wymuszający takie
    > zachowanie.

    Skoro kierowcy sami z siebie nie chcą, to trzeba ich zmusić.

    > Nie wolno uczyć pieszych złych nawyków.

    Tak właśnie zapierdalacze traktują pieszych. Jak debili i niepotrzebną
    przeszkadzajkę w zapierdalaniu.

    A kto nauczył złych nawyków zapierdalaczy? Może piesi?

    Uczyć pieszych złych nawyków... nauczyciel się znalazł kulson jego mać.
    Ręce opadają.

    Nie ma szans żeby do ciebie dotarło, że pieszych ze złymi nawykami jest
    0,43%, w porywach do 5%, a kierowców ze złymi nawykami jest 85-90%, więc
    takich jak ty trzeba konsekwentnie i wszelkimi środkami zmuszać do
    poprawnej jazdy. A jak i to nie pomoże, to eliminować z dróg.

    > Mają czekać na swoją kolej i rozglądać się zanim wejdą.

    A kolejność ustala jaśnie pan kierowca?
    A może to kierowcy mają nie zapierdalać przed przejściem, zachować
    szczególną ostrożność i móc w razie potrzeby zdążyć wyhamować. I czekać
    na swoją kolej.

    A wystarczyło nie zapierdalać przed przejściami, nie omijać/wyprzedzać
    przed przejściem, jechać przed przejściem z taką prędkością żeby zdążyć
    wyhamować. I nikt nie wpadałby na pomysły budowania progów
    zwalniających, zasieków, zapór przeciwczołgowych i wilczych dołów na
    jezdniach. Bo nie byłoby takiej potrzeby.
    To takie proste, a nie do ogarnięcia przez "nauczycieli" pieszych.

    Pozdrawiam
    Piotr