    Subject: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Kviat
    Date: Mon, 28 Oct 2019 18:44:32 +0100

    W dniu 28.10.2019 o 18:00, Cavallino pisze:

    > To nie chodzi o przepis zabraniający, tylko o przepis wymuszający takie
    > zachowanie.

    Skoro kierowcy sami z siebie nie chcą, to trzeba ich zmusić.

    > Nie wolno uczyć pieszych złych nawyków.

    Tak właśnie zapierdalacze traktują pieszych. Jak debili i niepotrzebną
    przeszkadzajkę w zapierdalaniu.

    A kto nauczył złych nawyków zapierdalaczy? Może piesi?

    Uczyć pieszych złych nawyków... nauczyciel się znalazł kulson jego mać.
    Ręce opadają.

    Nie ma szans żeby do ciebie dotarło, że pieszych ze złymi nawykami jest
    0,43%, w porywach do 5%, a kierowców ze złymi nawykami jest 85-90%, więc
    takich jak ty trzeba konsekwentnie i wszelkimi środkami zmuszać do
    poprawnej jazdy. A jak i to nie pomoże, to eliminować z dróg.

    > Mają czekać na swoją kolej i rozglądać się zanim wejdą.

    A kolejność ustala jaśnie pan kierowca?
    A może to kierowcy mają nie zapierdalać przed przejściem, zachować
    szczególną ostrożność i móc w razie potrzeby zdążyć wyhamować. I czekać
    na swoją kolej.

    A wystarczyło nie zapierdalać przed przejściami, nie omijać/wyprzedzać
    przed przejściem, jechać przed przejściem z taką prędkością żeby zdążyć
    wyhamować. I nikt nie wpadałby na pomysły budowania progów
    zwalniających, zasieków, zapór przeciwczołgowych i wilczych dołów na
    jezdniach. Bo nie byłoby takiej potrzeby.
    To takie proste, a nie do ogarnięcia przez "nauczycieli" pieszych.

    Pozdrawiam
    Piotr