eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzejście dla pieszych i BMWRe: Przejście dla pieszych i BMW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.roellig-ltd.de!
    open-news-network.org!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <qohu7s$soa$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5dac871c$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dad557d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dadc757$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...com>
    <5db0c6bc$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5db0d45c$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 24 Oct 2019 07:03:24 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5db0d45c$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <5db1309c$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1571893404 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17352 83.142.196.21:60346
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664266
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 24.10.2019 o 00:29, Kviat pisze:

    > "Już w niedzielę nakazałem przygotowanie pełnej analizy i planu działań,
    > które możemy podjąć, żeby poprawić bezpieczeństwo pieszych na
    > warszawskich ulicach.

    To akurat było zrobione już dawno - jeszcze za HGW ZDM robił audyty
    przejść i rzeczywiście robił potem przy nich pracę - mnóstwo
    doświetlili, przy sporej części dali aktywne przejścia, na Conrada
    (przedłużenie Sokratesa) nawet przebudowali je fizycznie - przy okazji
    Conrada jest przykładem jak Sokraresa powinno wyglądać. Z bardzo
    ruchliwym przejsciem, na którym jednak nie ma problemów ani z punktu
    widzenia pieszych ani kierowców
    https://www.google.com/maps/@52.2761172,20.9231353,3
    a,75y,175.31h,85.28t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6U4YSpHsXWx
    MSWsyANh1Aw!2e0!7i13312!8i6656
    Wpływa na to nawet nie samo przejście a charakter ulicy.

    Co do przejść na Sokratesa, to wszystkie cztery wypadły w tym audycie
    tragicznie ale poza doświetleniem nic z tym nie zrobiono. Podejrzewam,
    że doszli do wniosku że trzeba zrobić calą ulicę a nie pojedyncze
    przejścia i kasy nie było.

    > Nie kumam "logiki" zapierdalaczy. Zamiast zwolnić za darmo, wolą
    > zapłacić kasę (w podatkach) po to, żeby wolniej jeździć.

    Ja kumam/ Po prostu lubią zapierdalać i nawet ich rozumiem. Z tym, że to
    żadne usprawiedliwienie.


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: