-
X-Received: by 2002:a81:bd05:: with SMTP id b5mr1587134ywi.243.1571812745824; Tue, 22
Oct 2019 23:39:05 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:bd05:: with SMTP id b5mr1587134ywi.243.1571812745824; Tue, 22
Oct 2019 23:39:05 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin.stu.neva.r
u!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!weretis.net!feeder7.news.weretis.ne
t!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!
news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.highw
inds-media.com!news.highwinds-media.com!o24no5579221qtl.0!news-out.google.com!x
7ni592qtf.0!nntp.google.com!o24no5579210qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg200
0goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 22 Oct 2019 23:39:05 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <e...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
References: <qohu7s$soa$1$Janusz@news.chmurka.net>
<5dac871c$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<5dad557d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5dadc757$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<5dadf62d$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<qol2ce$jckt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5dae132f$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<qom1r9$p0f$1@gioia.aioe.org>
<2...@g...com>
<qom7tv$1ih2$1@gioia.aioe.org>
<e...@g...com>
<a...@g...com>
<e...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: Przejście dla pieszych. Ma obowiązek zwolnić nawet do 0,001 km/h.
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Wed, 23 Oct 2019 06:39:06 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 3674
X-Received-Body-CRC: 595422989
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664192
[ ukryj nagłówki ]On Tuesday, October 22, 2019 at 11:00:58 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
> Nie twierdzę że nie daje ministrowi prawa do rozporządzeń. Ale rozporządzenia nie
mogą zmieniać istoty uchwalonego prawa. Był projekt zmiany praw pieszych. Ale to
robił sejm a nie minister. Projekt upadł bo doszli do wniosku że nie można dać
pieszym nieograniczonych praw na przejsciach dla pieszych. I zostało jak było. A było
że pieszy na chodniku przy przejsciu ma stac i czekać aż nic nie będzie mu zagrażało
i on nie będzie nikomu zagrażał jak będzie przechodził. Jesli rozporządzenie mija się
z kodeksem to ważne jest to co w kodeksie a nie rozporządzeniu.
Nie do konca, bo PoRD daje takie prawo, chocby
Art.5.1. Uczestnik ruchu iinna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani stosować
się do poleceń isygnałów dawanych przez osoby kierujące ruchem lub
uprawnione do jego kontroli, sygnałów świetlnych oraz znaków drogowych, nawet
wówczas, gdy zprzepisów ustawy wynika inny sposób zachowania niż nakazany przez te
osoby, sygnały świetlne lub znaki drogowe.
stwierdza, ze znaki moga (I TAK JEST) zmieniac ogolne zasady podane w PoRD
np. przed skrzyzowaniem zatrzymujesz sie przed znakiem STOP? przed czerwonym
swiatlem? Wynika to z rozporzadzenia o znakach... ogolne przepisy zakazuja ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.19 08:40 spider
- 23.10.19 07:43 r...@k...pl
- 23.10.19 07:49 r...@k...pl
- 23.10.19 07:51 r...@k...pl
- 23.10.19 07:46 r...@k...pl
- 23.10.19 09:26 Mateusz Viste
- 23.10.19 10:31 BronkL
- 23.10.19 10:52 Mateusz Viste
- 23.10.19 10:58 J.F.
- 23.10.19 11:02 J.F.
- 23.10.19 11:15 J.F.
- 23.10.19 12:30 Zenek Kapelinder
- 23.10.19 13:12 Kviat
- 23.10.19 13:24 r...@k...pl
- 23.10.19 13:30 Aaronyy
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=