  • Data: 2019-10-23 12:30:28
    Temat: Re: Przejście. Debile kierowcy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Masz rację że debile kierowcy za punkt honoru obrali przepuszczanie pieszych
    stojących na chodniku. Zaczęło się to od jakiegoś programu społecznego zrobionego
    kilkanascie lat temu. Taki gostek robiacy za przyglupa szedl z torbą jabłek. Torba
    zasłaniała mu praktycznie widzenie do przodu. Wlazł na jezdnie na skrzyżowaniu i
    dostal strzala aż się jabłka potoczyły po jezdni. Do tej akcji było w miarę
    normalnie. Nikt się przed przejsciem nie zatrzymywał zeby wymusic na pieszych zeby
    weszli na jezdnie. Skąd się w Polsce taka moda zeby sie zatrzymywac jak leming stoi
    na chodniku zrobila nie mam zielonego pojęcia. Za to z moich skromnych obserwacji
    wynika że jeśli w takiej sytuacji robi się wypadek z pieszym, bo z drugiego pasa
    dostal strzala, to jest to zawsze bardzo ciężki wypadek z którego pieszy niezbyt
    często wychodzi w dobrej kondycji. A czasami bez zadnej kondycji i idzie do
    zakopania. Wypadek z tematu jest tragiczny bo jeden młody człowiek nie żyje, dziecko
    w ciężkim stanie. Młoda wdowa z dwójką małych dzieci. Inny młody człowiek ma bardzo
    dużą szansę pojesc więziennego chleba na mój koszt. A wszystko przez dobre serce
    chuja co się zatrzymal. Jak bym był królem to jesli sie zatrzymal jak ludzie stali na
    chodniku to kazal bym go publicznie wychlostac i powiesić. Bo to on bylby w takiej
    sytuacji sprawca wypadku. Tego z BMW wysłał bym do kopalni a jak by nakopali
    dostatecznie dużo wegla to kazal bym uśpić. Dla kobiety co tam była reż bym coś
    znalazł bo głupia krowa po to ma oczy i na mój koszt chodziła do szkoły zebym mial z
    niej pozytek, a nie zeby durnota doprowadziła do straty dwóch poddanych. Mój apel
    jest taki. Oduczyć nie korzystając z wymuszenia określonego zachowania barany co się
    zatrzymują przed przejsciem jak się stoi na chodniku. A jak jest miejsce gdzie jest
    duży ruch i trudno przejsc to zasrać życie urzędnikom zeby cos z tym zrobili. Bo po
    to oni są zeby rozwiązywali problemy.