-
Data: 2014-10-19 06:33:31
Temat: Re: Przejście dla pieszych
Od: "Witolko" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
news:Pine.WNT.4.64.1410181214250.3620@quad...
>
> Taki zepsuty pojazd implikuje jedynie konieczność "zwolnienia
> aż do możliwości natychmiastowego zatrzymania" (w praktyce: wychylenia
> się tak żeby widzieć całe pasy) z braku pewności, czy pieszych
> na pasach nie ma.
> Jedyny "nielogiczny" element jest taki, że po upewnieniu się że
> więcej pieszych nie ma, *formalnie* nie wolno przejechać
> "za plecami" pieszego, choć znajduje się już po przeciwnej
> stronie drogi. Konwencja zabrania.
> pzdr, Gotfryd
Nieprawda.
Wolno przejechać "za plecami" pieszego w sytuacji jak wyżej.
Oczywiście z zachowaniem szczególnej ostrożności.
PoRD nie zabrania.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.14 06:35 Witolko
- 19.10.14 10:12 Czesław Wiśniak
- 19.10.14 10:24 Myjk
- 19.10.14 10:39 Artur Miller
- 19.10.14 16:11 Shrek
- 19.10.14 16:21 Shrek
- 19.10.14 16:36 Liwiusz
- 19.10.14 17:10 Shrek
- 19.10.14 18:53 mk4
- 19.10.14 22:47 Witolko
- 19.10.14 23:44 Czesław Wiśniak
- 20.10.14 01:06 Gof
- 20.10.14 07:07 Witolko
- 20.10.14 07:32 Witolko
- 20.10.14 08:11 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A