  • 11. Data: 2009-10-30 10:10:32
    Temat: Re: Przejść do play fresh
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 11:00:25 +0100, ToMasz napisał(a):

    > Mężczyzna/kobieta ? tak dla porządku... ToMasz

    Po prostu coolina ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 12. Data: 2009-10-30 10:17:49
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    ,> Po prostu coolina ;-)

    prossze nie wyciągać z KF

  • 13. Data: 2009-10-31 01:13:48
    Od: Misiu <m...@y...com>

    qwerty pisze:
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hce148$jck$...@n...onet.pl...
    >
    > Od 1,5 roku nie zauważyłem tego co opisujesz.

    A ja zauważyłem. Zdarza się to bardzo często w przypadku smsów po sobie
    w krótkich odstępach czasu.

    > Dla jakiej sieci W3
    > pracujesz?

    Nie pracuję dla żadnej firmy telekomunikacyjnej.

    --
    http://voip.stegny.net

  • 14. Data: 2009-10-31 20:02:38
    Od: W <a...@o...pl>

    Liwiusz wystukał, co następuje:

    > SMSy często nie dochodzą, albo dochodzą po kilku godzinach.

    Współczuję -- wysyłam miesięcznie setki sms (okolice 500, czasami wychodzi
    więcej) i wszystko śmiga. Zdaży się że raz na miesiąc sms dojdzie dopiero po
    kilku minutach ale to pojedyńcze przypadki ;]

  • 15. Data: 2009-11-07 00:17:35
    Od: Uzytkownik <b...@a...com>

    PlaMa pisze:
    > Na dniach będę się przenosił z numerem z Orange do play fresh.
    > Powiedzcie mi jaki starter wybrać i jaki bonus za przejście by wyszło
    > jak "najlepiej"?
    >
    > Czy nadal są te promocje że za doładowanie X dostaje sie prezent 1, za
    > doładowanie 2xX prezent 2 i prezent 1, a za doładowanie 3xX prezent 3,
    > prezent 2 i prezent 1?
    >
    > W ogóle co powinienem wiedzieć o freshu, wady i zalety?

    Obecnie jest w większości salonów tylko opcacja przeniesienia przy
    jednej wizycie - darmowy starter 9 zł i bonusy 3 x 20 zł.
    Promocja jeszcze jest.

    Więcej na www.playmobile.pl w regulaminach.

  • 16. Data: 2009-11-07 07:10:20
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > jednej wizycie - darmowy starter 9 zł i bonusy 3 x 20 zł.
    > Promocja jeszcze jest.

    i dodatkowo podwajają te pierwsze 9 PLN

  • 17. Data: 2009-11-07 09:20:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 7 Nov 2009 08:10:20 +0100, kołdunka napisał(a):

    > i dodatkowo podwajają te pierwsze 9 PLN

    A ktoś się tak na szybko orientuje jakie są 'kary' za zerwanie umowy na
    czas nieokreślony? Bo właśnie wczoraj byłem w playu i zgodnie z zaleceniem
    gościa wybrałem opcję 'zgodnie z okresem wypowiedzenia'. No i dziś mi
    przyszedł esemes, że będzie to 28 grudnia... :/

    --
    marcin

  • 18. Data: 2009-11-07 09:24:35
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > przyszedł esemes, że będzie to 28 grudnia... :/

    trzeba zapłacić abo za 30 dni. Jeśli kończy ci się or to możesz mienić
    taryfem na najtańszą i wtedy wypowiedzieć.

    Uważaj z Play: wniosku nie możesz zmienić. Musisz go zabić i ponownie
    złożyć.