  • 1. Data: 2009-10-29 23:08:44
    Temat: Przejść do play fresh
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Na dniach będę się przenosił z numerem z Orange do play fresh.
    Powiedzcie mi jaki starter wybrać i jaki bonus za przejście by wyszło
    jak "najlepiej"?

    Czy nadal są te promocje że za doładowanie X dostaje sie prezent 1, za
    doładowanie 2xX prezent 2 i prezent 1, a za doładowanie 3xX prezent 3,
    prezent 2 i prezent 1?

    W ogóle co powinienem wiedzieć o freshu, wady i zalety?

  • 2. Data: 2009-10-30 00:28:42
    Temat: Re: Przejść do play fresh
    Od: Aru <c...@g...pl>

    PlaMa pisze:
> [...]
    > prezent 2 i prezent 1?
    >
    > W ogóle co powinienem wiedzieć o freshu, wady i zalety?

    To przenosisz się żeby prezenty dostać ? nie wiesz nic o ofercie ale ją
    akceptujesz bo dają nagrodę ?

  • 3. Data: 2009-10-30 06:28:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Aru pisze:

    > To przenosisz się żeby prezenty dostać ? nie wiesz nic o ofercie ale ją
    > akceptujesz bo dają nagrodę ?

    A skąd taki wniosek?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-10-30 06:29:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    PlaMa pisze:

    > W ogóle co powinienem wiedzieć o freshu, wady i zalety?

    SMSy często nie dochodzą, albo dochodzą po kilku godzinach.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-10-30 06:36:56
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > SMSy często nie dochodzą, albo dochodzą po kilku godzinach.

    Używam Playa na kilku numerach aktywnie od 3 mies i NIGDY nie miałam
    oźnionego okresu sorry.... smsa.
    Co więcej internatowa bramka sms (płatna) działa błyskawicznie. Co więcej
    można nastawić opóźnienie w wysłaniu i też dzaiłą super.
    W TakTaku miałem z tym nieustające poblemy (ale uczciwie mówiąc z
    bezpłatną). Wadą bramki jest to że nie da się nastawić konkretnej godziny

    Janian

  • 6. Data: 2009-10-30 07:38:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > SMSy często nie dochodzą, albo dochodzą po kilku godzinach.

    Od 1,5 roku nie zauważyłem tego co opisujesz. Dla jakiej sieci W3 pracujesz?

  • 7. Data: 2009-10-30 07:46:42
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-10-30 01:28, Aru pisze:

    > To przenosisz się żeby prezenty dostać ? nie wiesz nic o ofercie ale ją
    > akceptujesz bo dają nagrodę ?

    Przenoszę się bo wykalkulowałem, że będzie mi się to bardziej opłacać
    niż POP. To źle że chciałbym dobrze wykorzystać bonusy, które dają nowym
    użytkownikom przy przejściu do nich z innej sieci?

  • 8. Data: 2009-10-30 08:01:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    qwerty pisze:
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hce148$jck$...@n...onet.pl...
    >
    > Od 1,5 roku nie zauważyłem tego co opisujesz. Dla jakiej sieci W3
    > pracujesz?

    Używam playa od miesiąca, zauważyłem to u siebie i u jeszcze jednej
    osoby. Czasem SMSy w ogóle nie dochodziły (raport po 7 dniach "nie
    doręczono").

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-10-30 09:56:29
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    PlaMa pisze:

    > Przenoszę się bo wykalkulowałem, że będzie mi się to bardziej opłacać
    > niż POP.
    jeśli 75% dzwonisz poza orange to moze tak. przedstaw tą kalkulacje
    ToMasz

  • 10. Data: 2009-10-30 10:00:25
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    coolina pisze: