    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Przejrzystość schematów...?
    Date: Wed, 8 Feb 2017 10:28:06 +0100

    Pan J.F. napisał:

    > Wlochow traktujemy z gory, ale przeciez i oni mieli swoj zaawansowany
    > przemysl. Bugatti, Ferrari, Fiat, Beretta, Marconi :-)

    Jedyna maszyna do skręcania sprężynek, jaką w życiu spotkałem, była
    akurat włoska. Przemyślne ustrojstwo. Włosi są dobrzy w takich
    dziedzinach -- niekoniecznie wielkie zaawansowanie technologiczne,
    ale pomysłowość duża. Maszyny do produkcji makaronu też są fikuśne,
    najdziwniejsze kształty wyciskają z mąki.

    --
    Jarek