  • Data: 2009-02-09 23:39:39
    Temat: Re: Przegląd rejestracyjny - Wrocław
    Od: Kefir <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    chucky wrote:
    > Hej,
    >
    > Jeszcze raz dzięki wszystkim. Za lokalizację na Powstańców też! Może
    > akurat będzie pogoda i da się polatać;)
    > A co do niektórych "starych precli" itepe.. może dla niektórych to
    > sposób na dowartościowanie siebie. Mi szkoda czasu na jałowe dyskusje
    > - życie płynie:)

    Heeej. "Miszkoda" tez. Masz racje. Niniejszym prm, dawna grupa
    dyskusyjna, stalo sie forum dla fajnych kolesi co sie nie dadzom
    teroryzowac starym palantom. Osramy se zasady, gupiom ortografiem i
    gramatykie. Wszystkich osramy zeby nic juz nie bylo. Wezmniecie mnie,
    chlopaki? Tesz se latam. Puki co polecem na sikacza.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955